فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار «علیزاده» به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پیامی صادر کرد..
کد خبر: ۶۱۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 26August 2023

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدقین در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه، در برابر قانون و استفاده از امکانات خدادادی میهن اسلامی، یکسان و بهره مندی از مواهب حیات متعادل باشند.

هیچ صاحب قدرتی، قادر به زورگویی نباشد و هیچ کس نتواند بر خلاف قانون، میل و اراده خود را به دیگران تحمیل کند. هفته دولت فرصتی است، تا عملکرد دولت‌ها که با اهداف بزرگی، چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند، برای مردم بیان شود.

هفته دولت فرصت ارزشمندی است، تا قدردان تلاش، جان فشانی و از خود گذشتگی‌های شهدا ملکوتی دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر باشیم. بی شک تجلی افکار و معانی ارزشمند این شهیدان والامقام، روشنی بخش مسیری است که دستیابی به رشد، توسعه، اقتدار و سرافرازی کشور را به دنبال خواهد داشت.

مقام معظم رهبری، یک سال بعد از شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، در مورد ارزیابی این حادثه بیان کردند؛ ما امروز از این حادثه درس می‌گیریم که ضد انقلاب برای پیشبرد اهداف خودش، حاضر است، چهره‌هایی به قداست رجایی و باهنر را به آن شکل فجیع نابود کند و ما می‌فهمیم که ضد انقلاب با چهره‌های منافقانه‌ای حاضر است، در همه جا و حتی اتاق کار شهید رجایی نفوذ کند و به این وسیله، جنایتی را انجام دهد، در صورتی که شهید، با همه زیرکی و هوشیاری او را نشناسد و چهره منافقانه او را نتواند تشخیص دهد.

امروز نیز اقدامات بزرگی توسط دولت انجام گرفته و در مسائلی هم مشکل وجود دارد که به همت همه‌ی مسئولین و دولت ان شاءالله مشکلات هر چه زودتر رفع می‌شود و آرزوی موفقیت و سلامتی را برای همه‌ی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مدیرانی که امروز مجاهدانه برای مردم ایران تلاش می‌کنند، را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار