قالیباف در مراسم افتتاح سالن‌های فدراسیون کشتی:

سبد فرهنگی و ورزش خانواده در برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه هفتم در بخش مربوط به سبد فرهنگ و ورزش خانواده‌ها توجه ویژه‌ای داشتیم.
کد خبر: ۶۱۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 27August 2023

سبد فرهنگی و ورزش خانواده در برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح سالن‌ها و مجموعه‌های فدراسیون کشتی، اظهار داشت: مجلس همراهی می‌کند تا وزارت ورزش زودتر تعیین تکلیف شود و وزیر ورزش و جوانان بر سر کار آید.

قالیباف ادامه داد: در حوزه ورزش همگانی باید نهادهای عمومی و مردم تلاش کنند تا ورزش همگانی به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و در برنامه هفتم توسعه، مخاطب ما خانواده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخش مربوط به سبد فرهنگ، سلامت، اقتصادی و حوزه ورزشی را در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار می‌دهیم و باید تلاش کنیم که بخش خصوصی و مردمی را وارد حوزه ورزش کنیم.

قالیباف ادامه داد: پیش بینی ما این است که گره همیشگی پخش مسابقات ورزشی در برنامه هفتم توسعه، تصمیم گیری و حل و فصل شود. ما ورزشکار نیستیم اما ورزش دوست هستیم.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک ورزش پیوند عمیقی با مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد، گفت: امروز کشورهایی که ورزش آن‌ها رو به رشد یا در اوج است، اگر نگاه کنید در بُعد اقتصادی هم یا در حال رشد یا در اوج هستند.

ادامه دارد....

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار