معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

یکی از وجوه هنرمندان آفرینندگی و خلاقیت است

«زمضانی» یکی از وجوه هنرمندان را آفرینندگی و خلاقیت ذکر کرد و گفت: خدا هنر را دوست دارد و این هنر زیبا مورد قبول بزرگان دین ماست.
کد خبر: ۶۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ - 28August 2023

یکی از وجوه هنرمندان آفرینندگی و خلاقیت استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در آئین اختتامیه سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی کشور که با حضور مسئولان کشوری و استانی در خانه کُرد سنندج برگزار شد اظهار داشت: انتظار می‌رود که میزبانی سی و دومین جشنواره را هم به کردستان واگذار شود.

وی یکی از وجوه هنرمندان را آفرینندگی و خلاقیت ذکر کرد و افزود: خدا هنر را دوست دارد و این هنر زیبا مورد قبول بزرگان دین ماست.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه زیبایی‌دوستی و هنردوستی در تمدن اسلامی در دوران مختلف به وضوح قابل تحقیق است، تصریح کرد: اگر مکتب اسلام این تاثیرگذاری و نفوذ را پیدا می‌کند، مربوط به ارزش هنر است.

وی بیان کرد: زبان هنر، همه فهم و آنقدر رسا، گویا و قابل فهم است که همه انسان‌ها به خوبی آن را فهمیده و بسیاری از مفاهیم را به خوبی منتقل می‌کند.

رمضانی ابراز داشت: آثار هنرمندان این جشنواره ارزشمند و قابل تقدیر است. امیدوارم زمینه شکوفایی استعدادهای مردمان ایران زمین به ویژه جوانان بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار