معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

اشتغال مهم‌ترین عامل جلوگیری از بازگشت به اعتیاد است

«رمضانی» گفت: اشتغال مهم‌ترین عامل جلوگیری از بازگشت به اعتیاد در بهبودیافتگان است. بنابراین باید آموزش به عنوان عامل پیشگیرانه در مبارزه با اعتیاد سرلوحه کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 19September 2023

اشتغال و اقتصاد مهم‌ترین عامل جلوگیری از بازگشت به اعتیاد در بهبودیافتگان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان امروز در بازدید از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد سنندج اظهار داشت: مهارت آموزی باید در اولویت کارهای کمپ ماده ۱۶ باشد تا بهبودیافتگان بعد از بازگشت به جامعه از درآمد پایدار و زندگی سالم برخوردار شوند.

وی ادامه داد: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به عنوان مرکز حاکمیتی، در راستای نگهداری معتادان بی خانمان و متجاهر، بهبود آنان و ایجاد اشتغالزایی در جهت ایجاد شهری بدون معتاد حرکت می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به جوانان گرفتار در دام اعتیاد تاکید کرد: نباید معتادان بهبود یافته را به حال خود رها کرد.

رمضانی با تاکید بر اینکه اشتغال مهم‌ترین عامل جلوگیری از بازگشت به اعتیاد در بهبودیافتگان است، ادامه داد: در این مراکز باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که با راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی و تولیدی زمینه‌ی ایجاد اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد فراهم شود و دولت نیز حمایت‌های لازم را در این خصوص می‌کند.

وی گفت: ضرورت دارد که آموزش و اجرای طرح‌های مداخله به عنوان راهکار مقابله و عامل پیشگیرانه در مبارزه با اعتیاد سرلوحه کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار