معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان در برگزاری انتخابات الکترونیک مجهز به فیبر نوری شدند

«رمضانی» با بیان اینکه تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مجهز به فیبر نوری شدند، گفت: کردستان جزو استان‌های پیشتاز از لحاظ فراهم بودن بستر برای برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور است.
کد خبر: ۶۲۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ - 05October 2023

فرمانداری‌ها و بخشداری‌های کردستان در برگزاری انتخابات الکترونیک مجهز به فیبر نوری شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از بستر فیبرنوری فرمانداری ها و بخشداری های استان کردستان در انتخابات اظهار داشت: فناوری و نقش آن در انتخابات بسیار مهم است تا جایی که از چهار مولفه مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات، به صورت مشخص موضوع سلامت انتخابات به حوزه فناوری ارتباط پیدا می کند.

وی با اشاره به اهمیت فناوری در برگزاری انتخابات، افزود: اقدامات بسیار جدی و قابل قبول در این زمینه انجام شده و مسئولیت برگزاری انتخابات وظیفه خطیر و مهمی است.

رمضانی خاطرنشان کرد: کردستان جزو استان‌های پیشتاز از لحاظ فراهم بودن بستر برای برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور است و تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مجهز به فیبر نوری شدند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: این افتخار بزرگی برای استان کردستان است که به عنوان اولین استان در کشور از بستر فیبر نوری در فرمانداری ها و بخشداری ها استفاده کند.

۷۰۳ داوطلب در استان کردستان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار