مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان:پ خبر داد؛

رشد ۴۱ درصدی تردد زائران از مرز باشماق نسبت به مدت مشابه سال گذشته

«حسنی» گفت: بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر از ۲۷ مرداد (اول صفر) تاکنون از مرز باشماق تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۱ درصدی همراه است.
کد خبر: ۶۱۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ - 29August 2023

رشد ۴۱ درصدی تردد زائران از مرز باشماق نسبت به مدت مشابه سال گذشتهبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «فرزاد حسنی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار و ۸۷۰ زائر از ۲۷ مرداد(اول صفر) تاکنون از مرز باشماق تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۱ درصدی همراه است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از ۲۳ هزار و ۲۵۲ نفر از مرز باشماق خارج شده‌اند، افزود: در این مدت بیش از ۱۷ هزار و ۶۱۸ هزار نفر نیز از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه از تعداد کل ترددها، ۲۱ هزار و ۱۱۳ نفر زائر ایرانی و ۱۹ هزار و ۷۵۷ نیز مسافر خارجی است، تأکید کرد: هم اکنون تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام بوده و تمام ظرفیت‌های لازم برای افزایش ترددها ایجاد شده است.

حسنی در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۴۴ دستگاه اتوبوس و ۷۶ دستگاه مینی‌بوس بخش دولتی و خصوصی برای انتقال زائران به مرز باشماق آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار