امام جمعه دیواندره:

تردد زائران اربعین از شهرستان‌های کردستان مایه خیر و برکت است

«مرادی» تردد زائران اربعین امام حسین (ع) از شهرستان‌های استان مایه خرسندی و مایه خیر و برکت دانست و گفت: تردد زوار امام حسین (ع) از مرز باشماق برای دومین سال متوالی علاوه بر برکات معنوی، برکات اقتصادی و اجتماعی زیادی برای استان دارد.
کد خبر: ۶۱۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 29August 2023

تردد زائران اربعین از شهرستان‌های کردستان مایه خیر و برکت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «جلال مرادی» امام جمعه دیواندره امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران تردد زائران اربعین امام حسین (ع) از شهرستان‌های استان مایه خرسندی دانست و اظهار داشت: تردد زائران اربعین امام حسین (ع) از شهرستان‌های استان مایه خرسندی برای مردمان این دیار است و این عبور و مرور را حامل پیام وحدت و اتحاد می دانیم.

وی افزود: امسال برای دومین سال است که زائران اربعین از مرز باشماق مریوان واقع در استان کردستان برای عزیمت به کربلای معلی استفاده می کنند.

امام جمعه دیواندره ادامه داد: مهمان نوازی از سنت مردم استان است، بنابراین مردم با برپایی موکب‌هایی در سطح شهرهای مختلف از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان محب و دوستدار اهل بیت پیامبر (ص) بوده و خود را مقید به احترام ویژه به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام می دانند.

وی تردد زائزان از مرز باشماق را مایه خیر و برکت خواند و گفت: تردد زوار امام حسین (ع) از مرز باشماق برای دومین سال متوالی علاوه بر برکات معنوی، برکات اقتصادی و اجتماعی زیادی برای استان دارد.

امام جمعه دیواندره اضافه کرد: از جنبه اجتماعی نیز عبور زائران اربعین از شهرهای مختلف استان، موجب می شود که نگاه های منفی که به استان بود تغییر کند و مردم سایر نقاط کشور با مردمان این دیار بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار