رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

پیاد‌ه‌روی اربعین رزمایش دین‌باوری است

حجت‌الاسلام «جمادیان» با بیان اینکه پیاد‌ه‌روی اربعین حسینی رزمایش دین‌باوری است، گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی به رشد پیوندهای دینی و معنوی جامعه کمک زیادی کرده است.
کد خبر: ۶۱۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 22August 2023

پیاد‌ه‌روی اربعین رزمایش دین‌باوری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سعدالله جمادیان» رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی به رشد پیوندهای دینی و معنوی جامعه کمک زیادی کرده است.

وی افزود: تجمع عزاداران حسینی در اربعین به تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین اقشار مردم نهادینه و ارزشی خواهد شد.

حجت‌الاسلام جمادیان اضافه کرد: پیاد‌ه‌روی اربعین حسینی رزمایش دین‌باوری و تعلق خاطر مسلمانان، به ویژه شیعیان به اهل بیت و سرور و سالار شهیدان(ع) است و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم دلدادگان امام حسین(ع) که پای پیاده و به شوق وصال مرقد سرور و سالار شهیدان عازم کربلا شده‌اند تا در اربعین حسینی چله‌نشین عزای مولایشان باشند را نشان از ارادت و پایبندی به ارزش‌های مذهبی عنوان و بیان کرد: اعتبار اربعین امام حسین(ع) از قدیم‌الایام میان شیعیان و در تقویم وفاداران آن امام همام ثبت و تا امروز ادامه دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بر لزوم آشنایی عمیق و ترویج اهمیت شناخت واقعه عاشورا میان جوانان تأکید و خاطرنشان کرد: عاشورا سراسر درس عبرت و ناجی ما از گرفتار شدن در مهلکه‌ها است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها