معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تاکید کرد؛

لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه

«رشیدی» بر لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه تاکید کرد و گفت: انرژی بحثی عمومی است و دستگاه‌ها و مردم باید در زمینه استفاده درست از آن، احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۶۱۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 20August 2023

لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «عبدالله رشیدی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در سومین کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق در سنندج اظهار داشت: ۵۲ دستگاه اجرایی در کردستان ژنراتور دارند اما در زمان اوج مصرف برق، از آن استفاده نمی‌کنند که در صورت عدم همکاری، مولدهایشان به دستگاه‌های دیگر تحویل داده می‌شود.

وی از کم کاری دستگاه‌ها در زمینه همکاری برای مدیریت مصرف برق انتقاد کرد و افزود: همه ما مسئول هستیم که در این رابطه تمام تلاش خود را بکار گیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: انرژی بحثی عمومی است و دستگاه‌ها و مردم باید در زمینه استفاده درست از آن، احساس مسئولیت کنند.

رشیدی پور به موضوع اربعین و تردد زائران از مرز باشماق اشاره کرد و گفت: زیرساخت های لازم در مرز فراهم شده و امیدواریم شاهد تردد شمار زیادی از زائران از باشماق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار