معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

جایگاه امروز کشور در جهان مرهون شهدا و ایثارگران است

«رشیدی پور» جایگاه امروز ایران اسلامی در جهان را مرهون ایثار خانواده شهدا دانست و گفت: در طول ۴۴ سال گذشته، انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شد و توطئه‌های بسیاری را خنثی کرد که همه این‌ها در سایه فرهنگ ایثار و شهادت ممکن بود.
کد خبر: ۶۲۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 01October 2023

بجایگاه امروز کشور در جهان مرهون شهدا و ایثارگران استه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، کتاب «سیمای شهدای ورزشکار کردستان» برای اولین بار در استان با حضور مسئولان رونمایی شد.

«عبدالله رشیدی پور» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در این مراسم جایگاه امروز ایران اسلامی در جهان را مرهون ایثار خانواده شهدا دانست و اظهار داشت: در طول ۴۴ سال گذشته، انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شد و توطئه‌های بسیاری را خنثی کرد که همه این‌ها در سایه فرهنگ ایثار و شهادت ممکن بود.

وی افزود: دشمن در اشتباه محاسباتی خود در اغتشاشات سال گذشته، روی وحدت مردم ایران حساب نکرده بود و فکر می‌کرد با یک برنامه ریزی پیچیده می‌تواند کار نظام اسلامی را تمام کند، ولی به واسطه وحدت ملت، سردرگم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان برگزاری جشن‌های اخیر در استان را از جمله مهمانی امت احمد (ص) در سنندج و مریوان را نمونه بارزی از اعتقاد راسخ مردم کردستان، به محوریت پیامبر اکرم (ص) در وحدت بین مسلمان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها