فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اعزام زائران از مرز باشماق مریوان فرصتی ارزشمند برای استان است

سردار «گشتاسبی» اعزام زائران از مرز باشماق مریوان را یک فرصت و کار بسیار ارزشمندی دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که همه مردم این استان با رغبت و علاقمندی پذیرای زوار امام حسین (ع) از سراسر کشور هستند.
کد خبر: ۶۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 22August 2023

اعزام زائران از مرز باشماق مریوان فرصتی ارزشمند برای استان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه بازدید از مرز باشماق و جلسه هماهنگی ستاد اربعین در این شهرستان از آمادگی کامل برای تردد زائران اربعین در سایه امنیت پایدار خبر داد و اظهار داشت: امنیت کامل در مرز باشماق و محل تردد زائران اربعین برقرار است.

وی اعزام زائران از مرز باشماق مریوان را یک فرصت و کار بسیار ارزشمندی دانست و با اشاره به امنیتی که در استان و شهرستان مریوان حاکم است، گفت: امروز شاهد هستیم که همه مردم این استان با رغبت و علاقمندی پذیرای زوار امام حسین(ع) از سراسر کشور هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه موکب‌های زیادی جهت خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق برپا شده است، تصریح کرد: هدف ما این است که همه مهمانان و زوار امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین به سلامت از این مرز عبور کنند که این امر همکاری مسئولان و مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد در استان کردستان و مریوان افزود: همه مسئولان کشور بر این باورند که مرز باشماق پتانسیل لازم برای تردد زائران اربعین را داشته و این ظرفیت فرهنگی ویژه‌ای برای کردستان بوده که باید به نحو احسن از آن استفاده شود. یقیناً به برکت زوار امام حسین(ع)، استان کردستان و شهرستان مریوان رونق خاصی پیدا خواهد کرد.

گشتاسبی عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌های استان برای اعزام زائران اربعین حسینی از مرز باشماق استفاده می‌شود.

به گفته وی، کار و تلاش در راستای اعزام زوار از این مرز کاری است که از جان و دل بر می‌آید چرا که هر آنچه را که امروز شاهد آن بودیم همه نشان بر علاقمندی است که توسط مردم این شهرستان در حال انجام است که این خود جای تبریک و خدا قوت دارد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر سپاه ابراز داشت: تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق نه تنها اثرگذاری خوب در جامعه بلکه اثرگذاری جهانی نیز خواهد داشت چرا که موقعیت مریوان و اطراف مرز باشماق به طوری است که اکثریت مردم این شهرستان اهل‌سنت و با عشق و علاقه در حال خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) هستند.

گشتاسبی با یادآوری اینکه امروز دشمن به شکل‌های مختلفی در صدد دشمنی کردن با این ملت است، افزود: باید همه مسئولان این روزها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا به بهترین شکل ممکن و با امنیت کامل زوار را تا رسیدن به مقصد همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار