مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان:

خدمت به زائرین امام حسین (ع) عبادت است

«فعله گری» خدمت به زائرین امام حسین (ع) را عبادت دانست و گفت: برای میزبانی از همکاران وزارت نفت و شرکت ملی گاز و زوار عزیز، موکب شرکت گاز کردستان بصورت شبانه‌روزی برای اسکان و پذیرایی و تردد آنان به مرز آمادگی دارد.
کد خبر: ۶۱۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 20August 2023

خدمت به زائرین امام حسین (ع) عبادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «احمد فعله گری» مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد فضلیت زیارت کربلا اظهار داشت: هر ساله همزمان با بیستم ماه صفر، در اربعین سید و سالار شهیدان خیل عاشقان حسینی خود را از هر سو به سمت دیار عاشقان، کربلای معلی کشانده و با امام خویش تجدید بیعت می‌کنند و آمادگی خویش را برای پیمودن راه و منش ائمه اطهار اعلام می‌‌دارند.

وی عنوان کرد: زیارت قبر مطهر امام حسین (ع) فضیلت بسیار زیادی دارد، اما دایره این فضیلت و مرحمت‌ الهی تنها شامل زائران کربلا نمی‌شود و کسانی که به هر شکل و با هر توانی، برای خدمت به ارادتمندان آن حضرت کمر همت بسته‌اند، نیز در فضیلت زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) شریک هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: امام حسین (ع) هر چه داشتند در راه خداوند بذل نموده و این حرکت حضرت در پیشگاه خداوند متعال دارای منزلت و جایگاه والایی است و هر حرکت و جوششی هم که در پی این حرکت حسینی(ع) شکل گیرد، دارای بهره و پاداش فراوان خواهد بود.

فعله‌گری یادآور شد: خادمان حرم مطهر امام حسین (ع) از گروه کسانی هستند که به یقین در فضیلت و ثواب زیارت شریک هستند، چراکه در راه خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) به طور شبانه روز تلاش می‌کنند و در این مسیر خستگی نمی‌شناسند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خدمت به زائرین امام حسین (ع) را عبادت دانست و یادآور شد: مرزباشماق مریوان برای خروج، تردد و بازگشت زائران اربعین انتخاب کرده و مردم سراسر کشور به ویژه استان‌های همجوار می‌توانند جدای از سفری آسان به کربلا از مرز باشماق، از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، زیبایی‌های چشم‌نواز دریاچه زیبای زریبار و میزبانی، خونگرمی و مهمان‌نوازی مردمان کُرد که شهره خاص و عام است را نیز حس کنند.

این مسئول در مورد خدمات شرکت گاز استان کردستان به زوار حسینی (ع) گفت: برای میزبانی از همکاران وزارت نفت و شرکت ملی گاز و زوار عزیز، موکب این شرکت بصورت شبانه‌روزی برای اسکان و پذیرایی و تردد آنان به مرز آمادگی دارد و با هماهنگی قبلی می توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار