مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد؛

ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول محورهای مواصلاتی اربعین در کردستان

«حکمت» گفت: ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودارملا، صوفیان، بهرام‌آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به 4G از اقداماتی است که در محورهای مواصلاتی اربعین در استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۱۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 16August 2023

ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول محورهای مواصلاتی اربعین در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آزاد حکمت» مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت ارائه خدمات ارتباطی به زائران امام حسین(ع) اظهار داشت: این مجموعه با تقویت و توسعه شبکه فیبرنوری برای ارایه خدمات ارتباطی تلفن ثابت، دیتا و همراه در مسیرهای تردد زائران منتهی به پایانه ی مرزی در شهرستان مریوان، عملیات و پروژه‌های قابل توجه‌ای اجرا کرده است.

وی افزود: ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودارملا، صوفیان، بهرام‌آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به 4G از اقداماتی است که در محورهای مواصلاتی اربعین در استان صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: این اقدام امکان بهره‌مندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول با کیفیت بالاتر و پایداری ارتباط را  در محدوده مرز باشماق و محورهای مواصلاتی استان به اربعین را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی همچنین از عملیات نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات در محدوده مرز باشماق خبر داد و گفت: این عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و به پایان رسیده است.

حکمت با اشاره به اینکه این سایت در مجاورت سالن ترانزیت باشماق استقرار یافته است، عنوان کرد: نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات، پوشش و تقویت سرویس‌های تلفن همراه را در محدوده مرزباشماق به دنبال دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ابراز داشت: با تامین اعتبار لازم، تکنولوژی، زیرساخت و تجهیزات سایت‌های اعلام شده ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار