رئیس هیأت کشتی نیرو‌های مسلح:

حضور پر قدرت نیروهای مسلح در مسابقات ارتش‌های جهان/ اردوی آمادگی تیم کشتی برای مسابقات جهانی برگزار می‌شود

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی در نیرو‌های مسلح گفت: مسابقات ارتش‌های جهان سیزم در آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ما تلاش می‌کنیم حضوری پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم.
کد خبر: ۶۱۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 29August 2023

تلاش می‌کنیم حضوری پر قدرت در مسابقات ارتش‌های جهان داشته باشیم/ اردوی آمادگی تیم کشتی برای مسابقات جهانی به زودی برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علیرضا حیدرنیا» رئیس هیأت کشتی نیرو‌های مسلح با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی در نیرو‌های مسلح اظهار داشت: مسابقات ارتش‌های جهان سیزم در آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ما تلاش می‌کنیم حضوری پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم.

وی افزود: ما برنامه‌های لازم را پیش بینی کردیم و مسابقات انتخابی کشتنی نیرو‌های مسلح به زودی برگزار می‌شود. پس از آن اردوی مشترک با تیم ملی را برگزار می‌کنیم و نفرات برتر به مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت کشتی نیرو‌های مسلح تاکید کرد: امیدواریم تیم نیرو‌های مسلح ما قهرمان جهان شود. همچنین برنامه‌های مهمی را در آینده نزدیک پیش بینی کردیم و کمیته‌های مختلف احکامشان صادر شد و کار به صورت جدی پیگیری می‌شود.

سردار حیدرنیا ادامه داد: ما از ظرفیت همه نیرو‌های مسلح در کمیته‌های تخصصی استفاده کردیم و برای هم افزایی بیشتر تلاش می‌کنیم تا آینده روشنی را رقم بزنیم. تلاش ما این است که نتایج درخشانی را کسب کنیم و هیئت کشتی نیرو‌های مسلح یک هیئت نمونه باشد.

رئیس هیأت کشتی نیرو‌های مسلح با اشاره به اهمیت لزوم آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح در همه حوزه‌ها و تقویت آن به کمک ورزش‌های انفرادی از جمله کشتی؛ عنوان کرد: انتظارات امروز از کشتی بالاست؛ چرا که ورزش اول ما است و بیشتر مدال‌های المپیک و جهانی در این زمینه است و امیدواریم این تیم در سطح نیرو‌های مسلح قدرتمند ظاهر شود. فدراسیون کشتی هم در این زمینه حمایت کرد و دبیر هم قول داده از کشتی نیرو‌های مسلح با جدیت حمایت کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار