گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی نیرو‌های مسلح برگزار شد

گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی نیرو‌های مسلح با حضور مسئولان و همچنین رئیس کمیته ملی المپیک با هدف تلاش جهت حضور موفق در رقابت‌های «سیزم» برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ - 15January 2024

گردهمایی روسای هیات‌های ورزشی نیرو‌های مسلح؛ تلاش برای حضور موفق در سیزمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی نیرو‌های مسلح با حضور امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» رئیس شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری ورزش نیرو‌های مسلح، «محمود خسروی‌وفا» رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح و جمعی دیگر از مسئولان در سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد.

در این گردهمایی، سردار «محمدحسین حمیدی» معاون تربیت و آموزش فراجا ضمن خیرمقدم به حاضران، اظهار داشت: در مدت زمان کوتاهی که این مسئولیت را برعهده گرفته‌ام، تمرکز را در دو بخش ورزش‌های همگانی و آمادگی جسمانی و همچنین ورزش‌های تخصصی و قهرمانی قرار داده و در این زمینه تا پایین‌ترین رده نیز برنامه‌ریزی‌هایی را صورت داده‌ایم.

سردار حمیدی ادامه داد: در حوزه ورزش‌های تخصصی و قهرمانی برنامه ویژه‌ای در زمینه استعدادیابی و... داریم و انجام تکالیف با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستور کار این معاونت قرار دارد.

در ادامه، امیر سرتیپ دوم فولادی ضمن تقدیر از میزبانی فراجا، اظهار داشت: بررسی استراتژی‌ها برای ارتقای توان ورزش در نیرو‌های مسلح از اصلی‌ترین سرفصل‌های این گردهمایی است و امیدواریم بتوانیم به یک جمع‌بندی و تعیین نقشه راه برای المپیک ۲۰۲۷ سیزم که در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد، برسیم.

خسروی‌وفا هم در این گردهمایی، گفت: تلفیق شعار‌ها و مولفه‌های ورزشی در با رشته‌های ورزشی عملا مسیری مشترک بین کمیته ملی المپیک با سیزم طی می‌شود با این تفاوت که اینجا شرایط قدری محدودتر است.

وی با اشاره به رتبه‌های نیرو‌های مسلح در ادوار گذشته مسابقات ورزشی، افزود: استعداد‌های نیرو‌های مسلح بسیار بالاتر از رتبه‌ای اخذ شده است و دسترسی به رتبه‌های بالاتر، دست نیافتنی نیست. در کمیته ملی المپیک تمرکز خود را معطوف به رشته‌هایی می‌کنیم که مدال‌آور باشند و همچنین ورزشکارانی را که توانایی کسب مدال دارند شناسایی و به مسابقات اعزام می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به زمان برگزاری المپیک تابستانی سیزم در سال ۲۰۲۷ این فرصت را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: تا برگزاری مسابقات فرصت زیادی باقی مانده است. در این مدت باقی مانده هدف باید ارتقا باشد تا برای دور بعد رتبه‌های بالاتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار