میزبانی فرهنگسرای رسانه از کودکان کار با برنامه‌های فرهنگی هنری

نخستین اجرا از ویژه برنامه «کاری برای کودکانم» به همت فرهنگسرای رسانه ویژه کودکان کار برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 29August 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین اجرا از برنامه «کاری برای کودکانم» روز یکشنبه ۵ شهریور ماه با حضور کودکان کار، کنش‌گران فرهنگی نوجوان و گروه‌های جهادی متخصص در زمینه روان‌شناسی کودک و نوجوان در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

این مراسم به مناسبت شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و با مشارکت بستر تحولی _ شناختی هیپو‌کمپ برگزار شد و در آن محوریت اصلی اجرای برنامه کودکان کار بودند.

مراسم با حضور کودکان کار و معاونین فرهنگسرای رسانه آغاز و در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای آنان اجرا شد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای نمایش و سرود، برپایی نمایشگاه هنرهای دستی، مسابقه، کارگاه خلاقیت و ... اشاره کرد.

همچنین با حمایت کنش‌گران فرهنگی نوجوان و به منظور تعالی بخشی به برنامه‌های مربوط به این کودکان کار، چند کلاس‌های آموزشی، خلاقیت، مشاوره روان‌شناختی و فرهنگی برای آنان تدارک دیده شد که در خلال برنامه‌ها اجرا شد.

طی هماهنگی‌های صورت گرفته و با توجه به لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری برای کودکان کار، فرهنگسرای رسانه قصد دارد تا در مناسبت‌های دیگر اجرای این برنامه‌ها را در دو بخش کودک و نوجوان ادامه بدهد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار