مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر:

نابودی تروریسم با عزمی جهانی محقق می‌شود

حجت‌الاسلام «هاشمی» با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» که به عنوان روز جهانی مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است گفت: هشتم شهریور فرصتی برای شنیده شدن پیام قربانیان ترور است.
کد خبر: ۶۱۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 30August 2023

نابودی تروریسم با عزمی جهانی محقق می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضا هاشمی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر ضمن گرامیداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» که به عنوان روز جهانی مبارزه با تروریسم نامگذاری شده، اظهار داشت: هشتم شهریور فرصتی برای شنیده شدن پیام قربانیان ترور است.

وی در ادامه با اشاره به استاندارد‌های دوگانه دنیای غرب در مواجه با پدیده تروریسم، افزود: ایران اسلامی در سال‌های دهه ۶۰ با ترور مردم در کوچه و خیابان و ترور کودکان و افراد مُسن و بی گناه روبه‌رو شد و فراتر از توده مردم، مسئولان کشور ما مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و مردم ما در برهه‌های مختلف قربانی این پدیده شوم بوده اند ودر مقابل دنیای غرب واستکبار جهانی واژه‌هایی نظیر تروریسم، حقوق بشر، دمکراسی وغیره.. را در راستای منافع خودشان به عنوان مثال به تروریسم خوب وبد تقسیم می‌کنند.

حجت الاسلام هاشمی، اذعان داشت: تروریسم تهدیدی بزرگ برای صلح و امنیت جهانی است و تا به امروز خسارات جبران ناپذیر برای جامعه بشریت به همراه داشته است، خساراتی که برای قربانیان آن هیچ گاه پایان نمی‌یابد، از داغ فراق عزیزان گرفته تا درد و رنج ناشی از جراحات ناشی از گلوله و ترکش و یا ترس و وحشت دیدن صحنه‌های جنایت که تبعات آن دامنگیر است.

وی درپایان تصریح کرد: خاموش کردن شعله‌ی ترور با عزمی جهانی محقق می‌شود، عزمی که نگرش‌های سیاسی و دوگانه به تروریسم در آن خللی ایجاد نکند و بنیان آن بر حراست از آرمان‌های والای بشری باشد به همین دلیل ملت انقلابی ایران باید با شناخت همه جانبه از پدیده تروریسم، در برابر جنایات تروریستی ساکت ننشسته و با صلابت و شجاعت این مسیر نودرانی را ادامه دهد تا بتوانیم انقلاب اسلامی را از فتنه‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو عبور دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار