مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر:

حمایت‌های خوبی از حوزه استارت آپی ایثارگران در دولت سیزدهم صورت گرفته است

مهری ورنیاب گفت: در دولت سیزدهم و با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی حمایت‌هایی از حوزه استارت‌آپی صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۱۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 30August 2023

حمایت‌های خوبی از حوزه استارت آپی ایثارگران در دولت سیزدهم صورت گرفته استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عادل مهری ورنیاب» مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دولت با حضور در نمایشگاه روایت خدمت اظهار داشت: در این مجموعه که در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شد، این افتخار را داریم که دستاورد‌های نخبگان و فرهیختگان ایثارگر را به نمایش بگذاریم و محصولات مان را که تازه به ثمر رسیده است، معرفی کنیم.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر افزود: در نمایشگاه عزیزان نخبه و ایثارگر در بخش هنری، دو نفر از ایثارگران عزیز که دست به قلم هستند و فعالیت‌های هنری دارند، حضور داشتند. همچنین آثار علمی، کتاب و مقالات و محصولات استارت آپی که در این زمینه فعالیت دارند، در این دوره به نمایش گذاشتیم.

مهری ورنیاب خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم و با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی حمایت‌هایی از حوزه استارت‌آپی صورت گرفته است. ما موفق شدیم که هزار تیم استارت‌آپی شناسایی و حمایت کنیم و نزدیک ۳۵ تا ۴۰ محصول دانش بنیان را شناسایی کردیم که به شرکت دانش بنیانی و تجاری تبدیل شوند.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های نخبگان شاهد و ایثارگر همچنین گفت: برنامه‌هایی که در آینده داریم بحث حمایت از تیم‌های استارت‌آپی ایثارگران با همکاری پارک‌های علم و فناوری استان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار