با صدور پیامی؛

استاندار مازندران درگذشت پدر شهید «خوش محمدی» را تسلیت گفت

«حسینی پور» استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت پدر شهید مدافع حرم «مصطفی خوش محمدی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ - 31August 2023

استاندار مازندران درگذشت پدر شهید «خوش محمدی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت «علی خوش محمدی» پدر شهید مدافع حرم «مصطفی خوش محمدی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ایثارگر دوران؛ مرحوم مغفور شادروان حاج «علی خوش محمدی» پدر بزرگوار شهید والامقام مدافع حرم «مصطفی خوش محمدی» موجب تالم و تاثر اینجانب شد.

والدین شهدای گرانقدر ما پس از هجرت فرزندان خود - که در پاسداری از والاترین ارزش‌های انقلابی و دینی و صیانت از ناموس و کیان دین و کشور، ایثارگرانه؛ عزیزترین گوهر حیات خود را در کف اخلاص نهادند و پرچم عشق و ارادت به خاندان رسالت و امامت را در سایه سار پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بدوش گرفتند – لحظه‌ای در راستای تقویت عزت، اقتدار و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه و آرمان شهدای عزیز خویش فاصله نگرفتند.

اینجانب درگذشت آن اسوه ایثارگری، زنده یاد حاج «علی خوش محمدی» پدر معظم و گرامی شهید والا مقام مدافع حرم «مصطفی خوش محمدی» را محضر خانواده گرانقدر آن شهید عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شریف منطقه چالوس تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار