نماینده ولی فقیه در مازندران:

رسانه‌ها دستاوردهای دولت را تبیین کنند

آیت‌الله «محمدی لائینی» با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: رسانه‌ها دستاوردهای دولت را به مردم تبیین و تشریح کنند.
کد خبر: ۶۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 01September 2023

رسانه‌ها دستاوردهای دولت را تبیین کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید و توصیه به تقوا و گرامی‌داشت اربعین حسینی اظهار داشت: از مردم و مسئولین تقدیر و تشکر دارم و ان شالله زیارت اربعین که از راه دور خوانده می‌شود شرکت کنید.

آیت‌الله محمدی لائینی با قدرانی از مسئولین که در تسهیل سفر اربعین حسینی اهتمام داشتند، افزود: روز پدافند هوایی ارتش را گرامی می‌داریم و از نمایندگی وزارت امور خارجه در استان که در برپایی میز خدمت همت کردند تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی در مجلس اذعان داشت: امیدواریم این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد و این مصوبه مشمول جامعه هدف شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت و تمجید از دولت، رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، انجام کار‌های بزرگ و زیربنایی، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم با مشکلات مردم، ساده زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت، روحیه جهادی و تحرک بسیار خوب در سیاست خارجی را از شاخصه‌های دولت سیزدهم برشمرد.

امام جمعه ساری افتتاح فاز یازدهم پارس جنونی پس از بیست سال وقفه، بهره برداری از مدرن‌ترین طرح آبرسانی کشور در سنندج، افتتاح بزرگترین پروژه ریلی و ترانزیتی کشور در سیستان و بلوچستان، افتتاح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، افتتاح ابرپروژه آبرسانی غدیر در خوزستان، جلوگیری از قطعی مکرر برق در تابستان و افت فشار گاز در زمستان، افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی، راه اندازی چهار پروژه آب شیرین کن در بوشهر، عضویت در دو سازمان مهم جهانی شانگ‌های و بریکس، واکسیناسیون عمومی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا را قربانی امروز نکردن از دیگر مصادیق کار‌های بزرگ در دولت سیزدهم است، گفت: رسانه‌ها دستاورد‌های دولت را به مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با گرامی‌داشت یاد شهید رجایی بیان کرد: شهید رجایی در کلام خود به زیر بار ذلت دشمنان نرفتن تأکید داشت و ملت ایران به این توصیه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها