با حضور معاون رئیس جمهور؛

فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرخمیر کلنگ‌زنی شد

ظهر امروز فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرخمیر با حضور معاون رئیس جمهور کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۶۱۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 01September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، ظهر امروز با حضور مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد و مهدی دوستی استاندار هرمزگان یکی دیگر از طرح‌های مهم شهرستان خمیر کلنگ‌زنی شد.

امروز در ادامه سفر اسلام پناه به هرمزگان، کلنگ فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرخمیر به زمین زده و عملیات اجرایی طرح آغاز شد.

این طرح در زمین موسوم به 15 هکتاری و در قالب 312 واحد شامل 78 بلوک چهار واحدی احداث و در مدت زمان مشخص مورد بهره برداری قرار گرفته و در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد این طرح بنیاد ساخت و متراژ هر واحد 115 مترمربع خواهد بود.

استاندار هرمزگان در حاشیه این کلنگ زنی اظهار داشت: استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن 65 هزار واحد مسکونی تعهد دارد که با برنامه ریزی صورت گرفته تمام این منازل شامل 50 هزار واحد شهری و 15 هزار واحد روستایی ساخته خواهد شد.

وی افزود: کار ساخت اکثر واحدها آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت گام بلندی در راستای خانه دار کردن مردم برداریم.

دوستی گفت: در چند ماه آینده هم یک پروژه 16 هزار واحدی آغاز خواهد شد که این مسئله هم می‌تواند کمک خوبی در حوزه مسکن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار