معاون بهداد فراجا مطرح کرد؛

تعامل تیم‌های امدادی فراجا برای پشتیبانی شبانه‌روزی از ماموریت اربعین

سردار شیرزاد گفت: تیم‌های امدادی فرماندهی انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه فراجا با تعامل مطلوب برای پشتیبانی شبانه روزی از ماموریت اربعین پای کار هستند.
کد خبر: ۶۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 03September 2023

تعامل تیم‌های امدادی فراجا برای پشتیبانی شبانه‌روزی از ماموریت اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» معاون بهداد فراجا اظهار داشت: از ابتدای ماموریت اربعین و با افزایش میزان تردد در پایانه‌های مرزی به تدریج تعداد تیم‌های امدادی فرماندهی‌های انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه و تیم‌های کمکی اعزامی از استان‌ها و بیمارستان‌های پشتیبان به ۶۳ تیم رسیده است.

سردار شیرزاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون کمبودی در زمینه دارو و اقلام مصرفی گزارش نشده و سرم و سایر اقلام دارویی به میزان لازم در اختیار بهداد فرماندهی‌های هدف ماموریت اربعین قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارائه بیش از سه هزار خدمت امدادی و درمانی در هشت پایانه مرزی خاطرنشان کرد: این خدمات شامل غربالگری قند و فشار خون و ویزیت پزشکی بوده و اغلب بیماران با علائم گرمازدگی، گوارشی، بیماری‌های التهاب پوستی ناشی از گزش حشرات و سرماخوردگی، خدمات درمانی دریافت کرده اند.

سردار شیرزاد با اشاره به روند مطلوب خدمت رسانی تیم‌های امدادی و درمانی فراجا تصریح کرد: تیم‌های امدادی و درمانی فرماندهی‌های انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه شش استان هدف ماموریت با هماهنگی کامل در پایانه‌های مرزی با هم افزایی و تعامل مطلوب و سازنده برای پشتیبانی شبانه‌روزی از ماموریت اربعین پای کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه و تیم‌های امدادی با استعداد یک دستگاه آمبولانس و نیروی پزشک، پرستار و بهیار و بهره‌گیری از ظرفیت سایر نیرو‌های مسلح و اورژانس بدون وقفه کار پشتیبانی امدادی از ماموریت اربعین را دنبال می‌کنند.

معاون بهداد فراجا با اشاره به شناسایی مشکلات و کمبود‌ها در ارتباط ویدئوکنفرانس روزانه با بهداد انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه استان‌های هدف اظهار داشت: رئیس اداره امداد و انتقال معاونت بهداد فراجا به عنوان نماینده کمیته بهداشت، امداد و درمان قرارگاه اربعین فراجا در پایانه مرزی مهران استان ایلام حضور دارد و سایر مدیران کل و مسئولان معاونت نیز در طول ماموریت اربعین از پایانه‌های مرزی بازدید کرده و از نزدیک وضعیت پشتیبانی امدادی از این ماموریت را به لحاظ کمی و کیفی مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار