پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» برگزار می‌شود

همزمان با ایام اربعین حسینی، پویش کتابخوانی با محوریت کتاب «جاذبه‌ی حسینی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 03September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّ‌ظلّه‌العالی) به مناسبت ماه صفر و ایام اربعین سیّد و سالار شهیدان امام حسین(ع)، پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» را برگزار می‌کند.

این کتاب دربردارنده‌ی گزیده‌ی بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و اربعین حسینی است.

بخشی از بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در این کتاب مرتبط با ویژگی‌های شخصیّتی حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و فلسفه‌ی اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به‌خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است. در بخش دیگر نیز به بررسی اهمیّت و ابعاد «اربعین» و «شرح زیارت اربعین» در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

پویش کتابخوانی «جاذبه‌ی حسینی» برگزار می‌شود

جوایز این پویش شامل 40 هدیه‌ی متبرک حرم حضرت سیدالشهدا(ع) می‌باشد و علاقه‌مندان تا اول مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir در این پویش شرکت کنند.

گفتنی‌ست در آستانه‌ی اربعین حسینی، نسخه‌ی الکترونیکی و کتاب صوتی این اثر به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و مخاطبان با مطالعه و دریافت نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی این کتاب نیز می‌توانند در پویش شرکت نمایند.

همچنین مخاطبانی که این کتاب را در اختیار ندارند، می‌توانند نسخه‌ی چاپی اثر را از فروشگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی و کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار