آماده باش حشدالشعبی در آستانه «اربعین حسینی»

سازمان حشدالشعبی عراق هم زمان با روز‌های اوج مراسم پیاده‌روی و عزاداری اربعین، برای خدمت‌رسانی به زائران وضعیت آماده‌باش بهداشتی اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 04September 2023

آماده باش الحشد الشعبی در آستانه «اربعین حسینی»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، حشدالشعبی عراق یکشنبه هم زمان با رسیدن اربعین به روز‌های اوج خود، وضعیت آماده باش بهداشتی را برای خدمت رسانی به زائران اعلام کرد.

مرکز اطلاع رسانی حشدالشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ظافر فاضل» معاون رئیس ستاد امور پزشکی الحشد الشعبی جلسه‌ای به همین منظور با مدیران ادارات و بخش‌ها در مقر این عملیات در کربلای مقدس برگزار کرد.»

بر اساس این بیانیه، در این جلسه درباره خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه شده به زائران از آغاز پیاده روی اربعین از بصره و دیگر نیاز‌ها و مشکلات و چالش‌های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

معاون رئیس ستاد امور پزشکی در حشدالشعبی خواستار آماده باش و دو چندان کردن خدمت رسانی‌ها به زائران با ورود به روز‌های اوج زیارت اربعین شد و به تیم‌ها و بیمارستان‌های میدانی حاضر در جاده‌هایی که عبور زائران از آن‌ها خاتمه یافته، دستور داد برای خدمت رسانی هرچه بهتر به میلیون‌ها زائران و موفقیت اربعین در سطح پزشکی و بهداشتی به کربلا بروند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار