پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار بهار درپی درگذشت پدر شهید «قاسمی»

امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار درپی درگذشت پدر شهید «مصطفی قاسمی» پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۶۱۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 04September 2023

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار بهار درپی درگذشت پدر شهید «قاسمی»به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «مصباح» امام جمعه، «مجتبی فیض اللهی» فرماندار شهرستان بهار به مناسبت درگذشت پدر شهید والامقام «مصطفی قاسمی» پیام تسلیتی صادر  کردند. 

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید والا مقام «مصطفی قاسمی»

سلام علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های بارز گذشت و فداکاریند.

در ایام اربعین حسینی خبر درگذشت ابو الشهید رزمنده دفاع مقدس مرحوم حاج «ابراهیم قاسمی» مایه تاثر و تالم خاطر شد. پدر مومن، انقلابی و خادم الحسین که علاوه بر تربیت شهید، خود نیز همواره در نهضت انقلاب و در دفاع مقدس و پشتیبانی جنگ نقش موثری را ایفا کرد و تا اخرین لحظه عمر در خط امام و رهبری استوار بود. اینجانبان ضمن عرض تسلیت این مصیبت خدمت فرزندان و خانواده محترم بویژه همسر گرامی ایشان، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای تمامی بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل را مسئلت می‌نمائیم، خداوند متعال روح آن عزیز سفر کرده را با ائمه اطهار (ع) و فرزند شهیدش محشور نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار