به میزبانی تالار وحدت؛

"سقوط از ارتفاع پست" به روی صحنه می‌رود

تالار وحدت میزبان نمایش "سقوط از ارتفاع پست" با موضوع انقلاب مردم بحرین خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹ - 15November 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تالار وحدت میزبان نمایشی خواهد بود که در آن مبارزات شیعیان مظلوم بحرین علیه حاکمان مستبدشان به تصویر کشیده خواهد شد.

"اسماعیل کوشا" تهیهکنندهی نمایش "سقوط از ارتفاع پست" با اعلام این خبر افزود: این نمایش که با رویکرد بیداری اسلامی و بالاخص قیام مردم بحرین تهیه شده، گوشهای از جنایات حاکمان دیکتاتور بحرین را نشان میدهد اما در مورد آن قضاوت نمی کند و قضاوت را بر عهدهی مخاطبین میگذارد.

وی گفت: این نمایش توسط "کامبیز اسدی" نوشته و کارگردانی شده و بازیگران مطرح سینما و تئاتر کشور همچون انوشیروان ارجمند، شهرام عبدلی، جلیل فرجاد، حمید ابراهیمی، رزیتا غفاری، رامین سیار دشتی و... در آن ایفای نقش می کنند. همچنین یکی از ویژگیهای برجستهی این کار جلوههای ویژهی میدانی آن است که در نوع خود بینظیر است.

کوشا در خصوص داستان این نمایش اظهار داشت: آخرین روزهای حکومت دیکتاتور بحرین است و مقاومت مردم به رهبری شیخ قاسم به ثمر نشسته و در حال نتیجه دادن است. مردم با شعار "هیهات منا الذله" به سمت کاخ در حرکت هستند که انفجاری در نزدیکی کاخ، ماجرا را تغییر میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار