رئیس سازمان صدا و سیما:

دیپلماسی موثر فراجا با عراق موجب تسهیل خدمات به زائرین شد

جبلی همکاری فرماندهی انتظامی کشور با رسانه ملی در موضوع اربعین را قابل قدردانی دانست و گفت: فراجا در موضوع اربعین با طرف عراقی یک دیپلماسی موثر داشت که منجر به تسهیل خدمات به زائرین شد.
کد خبر: ۶۱۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 09September 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه قرارگاه اربعین فراجا ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرماندهی انتظامی کشور، با بیان اینکه در شرایطی که نیروهای فراجا طی هفته‌های گذشته در مرزهای کشور خادم زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند، در گوشه‌های دیگری از کشورمان سربازان جان بر کف فراجا مشغول تامین امنیت بودند و همواره در مقابله با عوامل مخل امنیت جان خودشان را فدا می‌کنند.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: من این افتخار را دارم که از زحمات و تلاش‌هایی که همکاران ستاد فرماندهی کل انتظامی و قرارگاه‌های مرزی فراجا برای خدمت به زائران اربعین انجام داده‌اند، مطلع باشم لذا عرض ادب و خسته نباشید به تمامی فرماندهان قرارگاه‌های مرزی در مهران، خسروی، تمرچین و باشماق و شلمچه و چذابه و دیگر نقاط خدمت‌رسانی را دارم.

جبلی به خدمات برجسته امسال فراجا را تشریح کرد و درباره برجستگی‌های آن‌ها گفت: آنچه در فعالیت‌های نیروهای فراجا در اربعین امسال برجسته بود؛ اولاً مدیریت بسیار خوب دیپلماسی انتظامی با طرف عراقی بود که باعث شد تمام تلاش‌های صورت گرفته برای تسهیل در عملیات اربعین صورت گرفته بود، با تعامل و هم‌افزایی تکمیل و دنبال شود. اگر این اتفاق صورت نمی‌گرفت تمام زحمات و تلاش‌هایی که صورت گرفته بود در جایی با بن‌بست و نقطه‌ی کور روبرو می‌شد که این اتفاق یک نقطه برجسته در کارنامه فرماندهی انتظامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمات امسال فراجا الگویی برای تمام دستگاه‌ها خواهند بود، افزود: ما در هرچقدر امور خدمت‌رسانی به مردم را در قالب سامانه‌های سراسری و جامع شکل دهیم و هر قدر این سامانه‌ها به‌روزتر و بیشتر معرفی شوند، خدمات‌رسانی بهتر و روان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. آن کاری که امسال ما شاهد بودیم و هم‌اکنون هم شاهد این کار بزرگ و برجسته هستیم، کار زیرساخت‌سازی سامانه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات بود که یک انقلاب در خدمات‌رسانی به مردم است که توسط فراجا صورت گرفته است و باید آن را تقویت و از آن حمایت و اطلاع‌رسانی و برجسته‌سازی نسبت به آن کرد که ما در رسانه ملی نسبت به آن اهتمام بیشتر می‌کنیم. این یک الگو برای تمام دستگاه‌هاست؛ تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان هر قدر خدمات به‌روز و جامعه‌خودشان را گسترش دهند حتماً رضایت‌مندی بیشتری را در پی‌خواهد داشت.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: در حوزه سامانه‌ها و مستندسازی فعالیت‌ها بر روی لباس‌های عناصر فرماندهی انتظامی، کنترل و مدیریت و هدایت به‌لحظه‌ی عملیات با این سامانه‌های تصویری حتماً روز به روز بهتر خواهد شد که جای قدردانی دارد. هم‌افزایی بسیار خوب پلیس و رسانه ملی در تمام مراحل اربعین را شاهد بودیم که وظیفه داریم از طرف همکاران خودم تشکر و قدردانی کنم. سال گذشته شخصاً از مرز زمینی برای زیارت اربعین عبور کردم که وظیفه دانستم به‌صورت حضوری از همکاران فراجا قدردانی کنم که این نوع همکاری نیز می‌تواند یک الگو برای دیگر دستگاه‌ها برای همکاری رسانه‌ای باشد و ما اهداف فرماندهی انتظامی و ستاد اربعین را در توزیع زمانی و جغرافیایی عزیمت به اربعین را کمک به مدیریت رفت و آمدن زائرین و روان‌شدن خدمات می‌دانیم که نمونه و مصداق یک همکاری خوب و موثر بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها