حجت‌الاسلام سلیمی مطرح کرد

حضور پر رنگ مردم محلات در هشت سال دفاع مقدس/ این شهرستان به شهرک دانشگاهی تبدیل می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تشریح آمار شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان محلات گفت: قصد داریم این شهر را به شهرک دانشگاهی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ - 15November 2013

حضور پر رنگ مردم محلات در هشت سال دفاع مقدس/ این شهرستان به شهرک دانشگاهی تبدیل می‌شود

حجتالاسلام "علیرضا سلیمی" نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) به مردم شهیدپرور ایران اسلامی اظهار داشت: شهرستان محلات در زمان جنگ تحمیلی 30 هزار نفر جمعیت داشته و با این جمعیت 330 شهید، 560 جانباز و 61 آزاده  را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی افزود: آماری که درباره شهادت و جانبازی و اسارت در کل کشور وجود دارد یک نفر از 56 نفر است، در صورتی که این آمار در مورد شهر محلات یک نفر از 30 نفر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمار بسیار بالای مردم شهر محلات در مورد حضور در جنگ و آسیب خوردن از این مساله نشاندهنده این است که این مردم بسیارشجاع بوده و بسیار علاقهمند به نظام جمهوری اسلامی و کشورشان هستند.

سلیمی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهید بزرگوار حجتالسلام محلاتی و تاکید بر نقش پر رنگ این شهید بزرگوار در شکلگیری مبارزات مردمی علیه رژیم پهلوی اظهار داشت: محلات یک شهر فرهنگی است و همیشه انسانهای فرهیختهای را تقدیم کشور کرده است. این شهر در حال حاضر گرفتار مشکلات درمان و پزشکی است که امیدواریم با همکاری مسئولان، این مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنیم.

وی گفت: سابقه شهر محلات نشان میدهد که این شهر یک شهر فرهنگی و انقلابی است. برای پیشرفت و توسعه این شهر با مسئولان ذیربط صحبت های لازم را انجام داده و بر آن شدیم تا این شهر را به یک شهرک دانشگاهی تبدیل کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار