عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح‌ کرد؛

حضور ۱۴۰۰ پاکبان برای ارائه خدمات به زوار اربعین در شهر‌های نجف و کربلا

پیرهادی ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی معاونت خدمات شهری در مرز‌های ایران و عراق با استقرار ۳۳۰ پاکبان و ۲۸۰ آتش نشان گفت: هزار و ۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش نشان در شهر‌های زیارتی حضور داشتند و برای رفاه و سلامت زائران اقدامات مؤثری را انجام دادند.
کد خبر: ۶۱۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ - 10September 2023

حضور ۱۴۰۰ پاکبان برای ارائه خدمات به زوار اربعین در شهر‌های نجف و کربلابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس،  «مهدی پیرهادی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امسال حماسه اربعین حسینی در شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در این حماسه چشمگیرتر بود که باید از مردم و تسهیل کنندگان شرایط و همچنین ملت عراق برای میزبانی از زائران تقدیر کرد.

پیرهادی ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی معاونت خدمات شهری در مرز‌های ایران و عراق  با استقرار ۳۳۰ پاکبان و ۲۸۰ آتش نشان گفت: هزار و ۴۰۰ پاکبان و ۱۲۰ آتش نشان نیز در شهر‌های زیارتی حضور داشتند و برای رفاه و سلامت زائران اقدامات مؤثری را انجام دادند.

پیرهادی با بیان اینکه وزارت کشور مأموریتی به کمیته خدمات شهری کشوری داده بود، یادآور شد: توان شهر‌های مختلف کشور برای اولین بار در مرز‌ها و شهر‌های زیارتی مورد استفاده قرار گرفت و هرچه این ظرفیت تقویت شود، شرایط بهبود خواهد یافت.بسیاری از پاکبانان از سایر شهر‌ها علاقمند به همکاری بودند و امیدواریم در سال آینده شرایطی فراهم شود که پاکبانان از همه شهر‌ها بتوانند در حماسه اربعین خدمات رسانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت در مرز‌ها و شهر نجف مطلوب بود، گفت: شهرداری تهران و شهرداری برخی شهر‌ها زحمات زیادی را کشیدند که جای تقدیر دارد؛ در شهر کربلا نیز از سه فضای پیش بینی شده، دو فضا وضعیت خوبی داشت و برای یک فضای دیگر باید تمهیداتی در سال آینده اندیشیده شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار