مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

جانبازان الگوی مسئولان در امیدواری به آینده روشن کشور هستند

نوری در دیدار با جانبازان گرانقدر «علی بهبودی»، «محمد آهنگری»، «سعید شهریار» و «ابراهیم ملک پور» از مقام شامخ جانبازان دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۶۱۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 10September 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با جانبازان گرانقدر «علی بهبودی»، «محمد آهنگری»، «سعید شهریار» و «ابراهیم ملک پور» ضمن تجلیل از جانفشانی شهدا و ایثارگران اظهار داشت: دیدر با جانبازان گرانقدر باعث تقویت روحیه خادمان این قشر می‌شود، زیرا این عزیزان در بزنگاه‌های تاریخی به مدد نظام آمدند و جان و سلامتی خود را در مسیر کسب عزت و اقتدار نظام تقدیم کردند و در این مسیر، هرگز از ادامه راه ناامید نشدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: ما مسئولان نیز نباید هرگز دچار ناامیدی و یأس شویم و باید با الگو قرار دادن شهدا و جانبازان، در مسیر رفع مشکلات مردم قدم برداریم.

نوری گفت: جانبازان گرانقدر الگو‌های خوب و کاملی برای نسل‌های جدید محسوب می‌شوند و نوجوانان و جوانان ایران اسلامی باید با الگو قرار دادن ایثارگران، در راه عزت و اقتدار نظام و کسب علوم و دانش‌های جدیدبه منظور رفع مشکلات مردم گام بردارند.

دیدر با جانبازان گرانقدر باعث تقویت روحیه خادمان این قشر می‌شود

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار