مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مسائل تربیتی باید با زیربنای قوی مبتنی بر یافته‌های علمی مدیریت شوند

«سعادتی» گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای شورای‌های اسلامی شهرستان‌ها از جمع فرهنگیان هستند، شناخت خوبی نسبت به آموزش و پرورش در بستر شورا وجود دارد و این برای دستگاه تعلیم و تربیت فرصت خوبی است تا با مشارکت مطلوب بسیاری از چالش‌ها حل شود.
کد خبر: ۶۱۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 10September 2023

مسایل تربیتی باید با زیربنای قوی مبتنی بر یافته های علمی مدیریت شوندبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «مسعود سعادتی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، ظهر امروز، در جمع نمایندگان شوراهای اسلامی با قدردانی از نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی استان به موضوعات اجتماعی اظهار داشت: بسیاری مسائل و چالش های موجود از طریق اقدامات فرهنگی قابل مدیریت است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای شورای های اسلامی شهرستان ها از جمع فرهنگیان هستند، شناخت خوبی نسبت به آموزش و پرورش در بستر شورا وجود دارد و این برای دستگاه تعلیم و تربیت فرصت خوبی است تا با مشارکت مطلوب بسیاری از چالش ها حل شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رشد همه جانبه جوامع زمانی محقق خواهد شد که آموزش و پرورش بعنوان یک دغدغه در عمومی لحاظ شود.

سعادتی ادامه داد: آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که با ۸۵ میلیون ایرانی و آینده آنها مواجه است و در دوسال دوره کرونا متاسفانه حوزه تربیتی به نوعی متوقف شد و این آسیب جدی به جامعه وارد کرد که نشان داد آموزش و پرورش در موضوع تربیت وظیفه خطیری بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: سیاست دستگاه تعلیم و تربیت به سمت اصلاح دغدغه ها است و سخنان رئیس جمهور و وزیر در خصوص تقویت مدارس دولتی و افزایش امکانات و تجهیزات این مدارس، محور عمل می باشد.

سعادتی با بیان اینکه حضور و مشارکت دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی و تشکیلاتی جزو برنامه های محوری آموزش و پرورش استان است، افزود: لازم است فعالیت های اردویی به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها