معاون سیاسی استاندار همدان:

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس یک کار جهادی و ارزشی است

«رضانیا» گفت: باید بستر کار فرهنگی در جامعه فراهم شود و برپایی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس در اصل یک کار جهادی و ارزشی است.
کد خبر: ۶۱۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ - 10September 2023

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس یک کار جهادی و ارزشی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان امروز (یکشنبه) در جلسه هماهنگی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس اظهار داشت: آنچه در اربعین حسینی رقم خورد، یک حرکت بی‌نظیر و مردمی بود که نشان از عظمت مکتب آل‌الله دارد. خیلی‌ها گمان می‌کنند که کارهای بزرگ فرهنگی نشدنی و شبیه به اعجاز است، اما نظام اسلامی می‌گوید که ظرفیت‌های پیدا و پنهان فرهنگی ما بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به علاقه وافر به کتاب، به سادگی از مقوله برپایی نمایشگاه‌ها در سراسر کشور عبور نمی‌کنند، تصریح کرد: کارهای فرهنگی ماندگار و تاثیرگذار یک جهاد بزرگ است و برگزاری نمایشگاه کتاب در همین راستاست که همواره مورد استقبال و عنایت رهبر معظم انقلاب بوده است.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه نمایش فاخر فصل شیدایی نشان داد که قلوب مردم به سمت‌‌ ارزش‌ها سوق دارد، تصریح کرد: باید بستر کار فرهنگی در جامعه فراهم شود و برپایی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس در اصل یک کار جهادی و ارزشی است.

رضانیا خاطرنشان کرد: به صورت کلان توقع این است که دستگاه‌های اجرایی این فرصت فرهنگی را مغننم شمرده و پای کار بیایند. انتظار دیگر این است که هزینه‌های متصور برای این نمایشگاه توسط دستگاه‌ها تامین شود، چراکه هزینه برای این کار بزرگ فرهنگی در اصل سرمایه‌گذاری برای پرسنل و کارکنان دستگاه‌ها و ادارات است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب آن هم در حوزه دفاع مقدس دارای نکات برجسته‌ای است که بدون تردید دل رهبر معظم انقلاب را شاد خواهد کرد، تاکید کرد: برای هرچه باشکوه برگزاری این رویداد مهم، می‌طلبد تا دستگاه‌ها همچون نمایش فصل شیدایی و رزمایش اربعین ظرفیت‌های خود را جهادی پای کار بیاورند.

معاون سیاسی استاندار همدان متذکر شد: این رویداد فرصت بزرگی است تا با اجرای برنامه‌های خلاقانه و جانبی، روزهایی ماندگار همچون فصل شیدایی برای مردم همدان رقم بخورد، 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار