یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

رژیم صهیونیستی دست به دامن اپوزیسیون خارج‌نشین!

رژیم غاصب صهیونیستی برای بازیابی هویت جعلی خود دست به دامن اپوزیسیون خارج‌نشین و رسانه‌های معاند شده تا سیاست تنش‌آفرینی را در قبال ایران بکارگیرد.
کد خبر: ۶۱۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱ - 12September 2023

............گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ طبق شواهد بحران داخلی رژیم صهیونیستی هر روز درحال تشدید شدن است؛ این رژیم جعلی چهار نخست‌وزیر را در طول چهار سال تغییر داده است.

همین چند ماه پیش رضا پهلوی پسر محمدرضا پهلوی برای شرکت در مراسم هولوکاست به فلسطین اشغالی رفت و در جوار دیوار ندبه یهودیان عکس یادگاری گرفت!

او با گرفتن ژست احترام به ادیان ملت‌های مختلف جهان، به هویت یهودیان اشغالگر احترام می‌گذارد، ولی خود و طرفدارانش مکرراً به هویت شیعی مردم ایران توهین می‌کنند.

رضا پهلوی در این سفر گفته بود «پیوند دیرین میان دو ملت ایران و اسرائیل می‌تواند دوباره برقرار شود و به هر دو ملت سود برساند. به اسرائیل می‌روم تا نقشم برای ساختن آن آینده روشن‌تر را ایفا کنم.»

لمپن‌های خارج نشین هم با محوریت آشوب و اغتشاش که مدعی دموکراسی هستند در یک پروژه سلطنت خواهی پهلوی را برای حکومت بر مردم ایران انتخاب کردند تا به آرزوی دیرینه خود (نابودی جهوری اسلامی) برسند و ایرانی آزاد و آباد بسازند!

و امروز پس از سفر بدون دستاورد پهلوی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت ویژه رژیم صهیونیستی از اپوزیسیون سلطنت طلب هفته گذشته جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ضد انقلاب با «گیلا گملیئل» وزیر اطلاعات این رژیم دیداری داشتند تا شاید به اذعان خود با هدف افزایش فشار رسانه‌ای بر نظام جمهوری اسلامی ایران، اغتشاش دیگری را در سالگرد فوت (مهسا امینی) در خیابان‌های ایران به راه اندازند.

حمایت رژیم جعلی صهیونیستی از سلطنت طلبان اخیرا علنی و بدون سانسور شده است و امروز می‌توان نتیجه گرفت پس از قدرت یافتن محور مقاومت در این منطقه جعلی، این رژیم به سمت اقدامات ایذایی علیه جمهوری اسلامی رفته است و پس از ترور‌های هدفمند دانشمندان هسته‌ای و خرابکاری در تأسیسات و اماکن نظامی کشور در یک جنگ نرم حامی رسانه‌ها و اپوزیسیون خارج از کشور شده است.

دیدارجمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ضد انقلاب با «گیلا گملیئل» با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام است تا از دل این فاصله به اهداف شوم خود برسند و ملت ایران را ناامید سازند و به ایرانیان القا کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمد نیست.

این اقدام اخیر ضرورت هوشیاری مردم آگاه ایران را می‌طلبد تا در این جنگ نرم مانع اقدامات شرورانه رژیم صهیونیستی شوند.

تاریخ این رژیم جعلی نشان داده هرگاه بحران‌های داخلیش افزایش ‌یابد قادر به مدیریت بحران نیست و با ایجاد بحران در پیرامون مشکلات داخلی خود را مدیریت می‌کند. تحولات اخیر و اقدامات مخرب این رژیم غاصب، در طول چند دهه نشان داده است که هیچ کشوری در منطقه غرب آسیا  خیری از این رژیم ندیده‌ و نخواهد دید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار