رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس در نیروهای مسلح/ به برکت دفاع مقدس امروز در میدان‌های مختلف دست برتر را نسبت به دشمنان داریم

«مرندی» گفت: دفاع مقدس نعمت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و آثار آن در نیرو‌های مسلح کشورمان کاملا مشهود است.
کد خبر: ۶۱۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲ - 13September 2023

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی: دفاع مقدس تاثیرات معنوی زیادی برای کشور داشته است«سیدعلیرضا مرندی» رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دفاع مقدس تاثیرات معنوی زیادی برای کشور داشته است و باید از این ظرفیت عظیم در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم، اظهار داشت: ما شهدای زیادی را در دوران جنگ تحمیلی تقدیم اسلام کردیم و دفاع مقدس روی فرهنگ و معنویت اقشار مختلف جامعه اثرات مثبت زیادی داشته است.

مرندی در ادامه همچنین به پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس نعمت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و آثار آن در نیرو‌های مسلح کشورمان کاملا مشهود است.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با اشاره به کمبود تجهیزات در دوران دفاع مقدس افزود: ما در دوران جنگ تحمیلی سلاح و حتی کلاه نداشتیم؛ اما امروزه ایران اسلامی دارای توانمندی بالایی در حوزه‌های مختلف است؛ همچنین به برکت دفاع مقدس برای دفاع از خود توانمند و دست برتر است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار