پاسخ به دغدغه‌های نوجوانان در حوزه تحصیل و شغل؛

اطمینان خاطر از آینده سوژه جلسه «بچه‌های رستا» شد

جدیدترین جلسه از ویژه برنامه بچه‌های رستا با موضوع اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیل و شغل در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 12September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چهارمین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور «بچه‌های رستا» ویژه نوجوانان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

در این ویژه برنامه که با شعار «فرداها ساختنی است» برگزار می‌شود، موضوع «اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیل، شغل و آینده نگری مثبت» با حضور جمعی از نوجوانان و یک کارشناس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. فاطمه کاظمی کارشناس ارشد روانشناسی عمومی، نویسنده و پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان مهمان این جلسه از بچه‌های رستا است و به سوالات نوجوانان پاسخ می‌دهد.

امید به آینده و دوری از یأس و ناامیدی از جمله دغدغه‌های بسیار مهم دوران نوجوانی است که در ابعاد مختلفی نظیر تحصیل، شغل و ... به چشم می‌خورد. ایجاد اطمینان خاطر در آنان و پاسخ به سوالات و شبهاتی که ذهن آنها را به خود مشغول کرده است، از جمله مهمترین اهداف این جلسه خواهد بود.

براساس این گزارش، چهارمین جلسه از ویژه برنامه بچه‌های رستا روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور نوجوانان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار