در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان نور عنوان شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: امروز جامعه نیازمند بصیرت انقلابی است

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: امروز جامعه نیازمند بصیرت انقلابی است و در هفته دفاع مقدس همه مساجد، اقشار، دستگاه‌ها و روستا‌ها باید فعال و موثر عمل کنند.
کد خبر: ۶۱۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 12September 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: امروز جامعه نیازمند بصیرت انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نور که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان نور دارای افتخارات تاریخی از علمای وارسته و شعرای بنام کشوری است که در طول تاریخ انقلاب و دفاع مقدس نیز دارای مردمانی همیشه در صحنه و مجاهدان فداکار بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سازان و مجاهدان شهرستان نور در انقلاب و دفاع مقدس افزود: رزمندگان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان در صحنه‌های مختلف مجاهدت برای انقلاب و نظام درخشیدند و حماسه‌ها آفریدند.

این مسئول گفت: امنیت، یپشرفت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، تلاش‌ها و مجاهدت‌هاست که با فداکاری و ایثار این رزمندگان و وحدت و تبعیت از ولایت فقیه و دشمن شناسی در برابر نظام سلطه رقم خورد.

سرهنگ سلامی با گرامیداشت یاد ۶۰۰ شهید شهرستان نور گفت: شهرستان نور با پیشینه ارزشمند تاریخی خود امروز هم باید در استان مازندران بدرخشد و از ارزش‌های انقلاب اسلامی و انقلابی دفاع کند و مجاهدت‌های مردم خود را در تاریخ ثبت کند.

این مسئول تصریح کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس کار اصلی کشور و مردم حضور در جبهه‌ها بود امروز باید تلاش کنیم حفظ و نشر آن ارزش‌ها به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه امروز نظام سلطه در قالب جنگ ترکیبی با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند هویت دینی و انقلابی و فرهنگی مردم و جوانان ما را بگیرد، اذعان داشت: مجاهدت و مبارزه در این جبهه سخت‌تر از گذشته، سنگین‌تر و پیچیده‌تر است.

وی عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که هدف دشمن ایجاد نارضایتی در بین آحاد مردم است و جنگ ترکیبی که همه توطئه‌ها را برای جداسازی مردم از نظام انجام می‌دهند، هر کار فرهنگی موثر و انقلابی جهاد فی سبیل الله است.

سرهنگ پاسدار سلامی با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان باید فعال و کارآمد باشد، تصریح کرد: هر مدیری فعال پرچمدار یک بخش از فعالیت‌ها باشد.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، روایتگری در قالب جلسات جهاد تبیین با محوریت مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها با قوت انجام شود.

اوی ابراز داشت: همچنین تجلیل و تکریم از مجاهدان، روحیه مجاهدت را در جامعه اقزایش خواهد داد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: امروز جامعه نیازمند بصیرت انقلابی است و در ایام الله چون هفته دفاع مقدس همه مساجد، اقشار، دستگاه‌ها و روستا‌ها باید فعال و موثر عمل کنند.

سرهنگ پاسدار سلامی با تأکید بر اینکه برای ارزیابی درست از عملکرد مجموعه‌ها، لازم است نسبت به ثبت در سامانه جامع دفاع مقدس اهتمام داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: برای جمع آوری و مستندسازی خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان و عملکرد بخش‌های مختلف در سال‌های پس از انقلاب بویژه هفته دفاع مقدس باید یک کار اصولی و علمی انجام شود تا ماندگار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار