آغاز به کار دبیرخانه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در هرمزگان

پس از رونمایی از پوستر و فراخوان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در تهران دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری هرمزگان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۱۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 13September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، طی مراسمی که با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران برگزار شد از پوستر و فراخوان جشنواره بین المللی قصه گویی رونمایی شد.

«پروین پشتکوهی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران در این باره، اظهار داشت: دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی کانون در استان هرمزگان همزمان با رونمایی پوستر و فراخوان جشنواره آغاز به کار کرد. پشتکوهی محورهای موضوعی این جشنواره را تصریح کرد و گفت: قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، قصه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی، قصه‌های نامداران و اسطوره‌ها و قصه‌های آزاد از موضوع‌های جشنواره هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این موضوعات در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان عنوان کرد: علاقمندان می توانند در بخش آیینی سنتی، بخش کلاسیک و مدرن، بخش اشاره و بخش 90 ثانیه‌ای با مراجعه به نشانی اینترنتی www.kanoonfest.ir تا پایان مهر 1402 ضمن نام‌نویسی به ارسال آثار خود بپردازند.

وی افزود: دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون استان هرمزگان عفت تفضلی از مربیان کانون استان و قصه گوی برگزیده جشنواره های دور های قبل می باشد.این جشنواره پس از انتشار پوستر و فراخوان به صورت عمومی، مجازی و ارسال نامه به تمامی نهاد های دولتی و غیردولتی اطلاع رسانی شد.

این مسئول عنوان کرد: جشن قصه گویی در هفته های اول مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، برگزاری نشست توجیهی عمومی با هدف معرفی موضوعات جشنواره قصه گویی، انتشار فراخوان و اخبار جشنواره ها به رسانه ها و خبرگزاری های استان از جمله برنامه های در پیش رو این جشنواره در کانون هرمزگان است.

مرحله استانی جشنواره بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار