در نشست قرارگاه انتظامی امام علی (ع) مطرح شد؛

تولیت آستان قدس رضوی: نقش‌آفرینی فراجا در تأمین نظم عمومی، ضامن سلامت اجتماعی است

حجت‌الاسلام «مروی» گفت: تا زمانی که کارکنان انتظامی و امنیتی در عرصه‌های مختلف حضور دارند شاید اقدامات آن‌ها زیاد دیده نشود اما اگر حضور نداشته باشند بی‌نظمی بیداد خواهد کرد؛ بر همین اساس باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم و تلاش کنیم در کنار کارکنان فراجا در تولید امنیت نقش‌آفرین باشیم.
کد خبر: ۶۱۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 13September 2023

تولیت آستان قدس رضوی: نقش‌آفرینی فراجا در تأمین نظم عمومی، ضامن سلامت اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، هفتاد و نهمین نشست قرارگاه انتظامی امام علی علیه‌السلام با حضور حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی، سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان و سایر اعضا در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مروی در این نشست اظهار داشت: باید در حد خودمان از ایثار، ازخودگذشتگی و تلاش‌های‌ شبانه‌روزی شما که موجب تأمین امنیت کشور شده است سپاسگذاری کنیم و خدا را شاکر هستم که توفیق انجام این وظیفه را پیدا کردم.

وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت و مرزداری گفت: یکی از دعاهای صحیفه سجادیه دعا برای مرزبانان است، امنیت و مرزبانی آنقدر مهم است که امام سجاد (ع) برای مرزداران حکومت‌های فاسد هم دعا می‌کند و این تأیید حکومت فاسد نیست بلکه تأیید مرزداری و اهمیت امنیت است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این که اراده و روحیه در پیشبرد مأموریت‌های انتظامی بسیار موثر و آثار تلاش‌های پلیس از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که کارکنان انتظامی و امنیتی حضور دارند شاید اقدامات آن‌ها زیاد دیده نشود اما اگر حضور نداشته باشند بی‌نظمی بیداد خواهد کرد؛ بر همین اساس باید قدردان زحمات شما باشیم. امیدواریم بتوانیم نقش خود را در کنار شما در تولید امنیت به خوبی ایفا کنیم.

در ابتدای این نشست سردار تقوی در سخنانی ابراز داشت: جا دارد یادی کنیم از جانفشانی شهدای عرصه نظم و امنیت و همکارانی که در راه تأمین امنیت جان خود را فدا کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: مأموریت‌های انتظام استان با وجود افزایش، با جدیت دنبال و همکاران من چه در مرزها و چه داخل شهرها با تلاش شبانه روزی به خوبی عمل می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افتخار می‌کنیم خادم زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستیم و در همین راستا پیمان می‌بندیم از ارزش‌های انقلاب، ولایت و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی کوتاهی نکنیم و راه شهیدان والامقام را تا آخر ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار