در دیدار با فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی مشهد مطرح شد؛

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی: مهمترین رسالت فراجا، تأمین امنیت روانی جامعه است

سردار «تقوی» گفت: از مهمترین رسالت‌های فراجا مردم‌یاری و تأمین امنیت روانی جامعه است و مناسبت‌های پیش‌رو فرصتی بی‌بدیل برای خدمتگزاري به مردم است.
کد خبر: ۶۱۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 13September 2023

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی: مهمترین رسالت فراجا، تأمین امنیت روانی جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دیدار با فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی مشهد با تشکر از تلاش کارکنان این فرماندهی که برای برقراری نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) جهادگونه و ایثارگرانه تلاش می‌کنند، اظهار داشت: خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام موهبت الهی و اجر معنوی والایی دارد.

وی افزود: نظم و انضباط، اساس کار در انتظامی است و ضرورت دارد مدیران و فرماندهان در این راستا نظارت کامل بر زیرمجموعه خود داشته باشند و آموزش کارکنان تحت امر از پایین‌ترین رده تا بالاترین رده بایستی به‌صورت مستمر انجام باشد چراکه آموزش پایه و اساس مأموریت‌های فراجاست.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور خیل عظیم زائران رضوی در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) در مشهد، گفت: امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) محور اقدامات پلیس در مشهد مقدس است و زائران از لحظه ورود به مشهد مقدس باید امنیت را با حضور پلیس احساس کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: از مهمترین رسالت‌های فراجا مردم‌یاری و تأمین امنیت روانی جامعه است و مناسبت‌های پیش‌رو فرصتی بی‌بدیل برای خدمتگزاری به مردم است.

سردار تقوی با بیان این که معیار ارزیابی موفقیت پلیس در اجرای مأموریت‌ها، رضایتمندی مردم است، بیان داشت: همه باید در کسب رضایتمندی مردم که رضایت خداوند متعال را به همراه دارد تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر آمادگی توان رزم در تمامی یگان‌های انتظامی، گفت: اشراف اطلاعاتی و اولویت‌بندی مأموریت‌ها می‌بایست رویکرد مدیریتی فرماندهان و مسئولان انتظامی مجموعه انتظامی مشهد در مأموریت‌های دهه پایانی ماه صفر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار