رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:

تلاش‌های جوانان جمعیت هلال احمر تداوم مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است

«کولیوند» گفت: امروز نقش جوانان جمعیت هلال احمر دقیقا نقش همان جوانانی است که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل می‌جنگیدند.
کد خبر: ۶۱۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 17September 2023

تلاش‌های جوانان جمعیت هلال احمر تداوم مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر در اختتامیه برنامه‌های جمعیت هلال احمر در دهه پایانی ماه صفر که امروز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه یکی از خصوصیات پیشوایان دینی ما کمک به هم‌نوع است، اظهار داشت: همکاران ما در مشهد میزبانان خوبی در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی بوده‌اند.

وی ادامه داد: احسان و نیکوکاری گذرگاه‌ آخرت و معامله‌ای پرسود با خداست و داوطلبان جمعیت هلال احمر در این ایام معامله بزرگی با خداوند داشته‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به مفهوم مواسات به‌عنوان یکی از سفارشات ائمه اطهار(ع)، تصریح کرد: در سرزمینی هستیم که مایه برکت و همه امید ما، امام رضا (ع) در اینجا است‌. امام رضا (ع) شاخصه‌های اصلی را در خصوص مواسات، نیکی و احسان به ما نشان داده‌اند.

کولیوند ضمن بیان احادیث و روایاتی در خصوص مواسات، گفت: کارکنان جمعیت هلال احمر در شادی‌ها و غم‌های مردم شریک‌ هستند.

وی با اشاره به اینکه زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان جمعیت هلال احمر یادآور دوران دفاع مقدس است، بیان داشت: راهبرد جمعیت هلال احمر فعالیت در چهار محور مسجدمحوری، مدرسه‌محوری، مردم‌محوری و منزل‌محوری است و در این چهار پایگاه با تمام توان خدمت‌رسانی می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در حال حاضر در این جمع از ۲۵ استان از اهل تشیع و تسنن حضور دارند، تشریح کرد: در ملاقات‌هایی که داشتیم برادران و خواهران اهل تسنن و هم اهل تشییع از من درخواست کربلا داشتند. عشق و محبت به ائمه اطهار و اهل‌بیت در دل همه مردم ایران است.

کولیوند ضمن تأکید بر اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان است، بیان داشت: امروز نقش شما جوانان دقیقا نقش همان جوانانی است که در جبهه‌های حق علیه باطل می‌جنگیدند.

امروز باید سفیر حضرت امام رضا (ع) باشیم

«نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تأکید بر اینکه امروز ما باید سفیر حضرت امام رضا(ع) باشیم، گفت: مردم دنیا باید حرف‌های ما را بشنوند. اگر حرف‌های ما به مردم دنیا برسد همه از ما تبعیت خواهند کرد. خواهشی که از همه شما دارم این است که همانطور که در این چند روز خودتان را وقف حضرت امام رضا (ع) کردید، تلاش کنید تا باورهای حضرت را به مردم برسانید.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار همه مأموریت‌ها که امروز هلال احمر دارد، خصوصا جوانان و گروه‌های مختلف، معارف ناب ائمه معصومین (ع) را منتقل کنند.

همچنین در پایان این مراسم «سید هاشم حسینی المدنی» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به روایاتی از امام صادق (ع) در خصوص منزلت کسانی که با مردم مهربان‌تر هستند و تلاش می‌کنند نیازها و حوائج مردم را رفع کنند، ابراز داشت: شما جوانان همواره در این مملکت مایه افتخار و مباهات بوده‌اید و هستید و به کوری چشم دشمنان مملکت خواهید بود. شما جوانان تمدن‌سازی هستید که هرگاه مسئولیتی به عهده شما گذاشته شد به بهترین نحو ممکن آن مسئولیت را انجام دادید و به پایان رساندید.

وی افزود: امروز با پایان طرح بین‌المللی «قدم به قدم» برگ زرین دیگری بر افتخارات جمعیت هلال احمر افزود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امروز هرگاه در عرصه‌های بین‌المللی نام‌ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود، مرهون تلاش جوانان، داوطلبان و امدادگرانی است که همواره ایثار، فداکاری، ازجان‌گذشتگی و شهادت را سرمشق خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار