رئیس پلیس سایبری کشور خبر داد؛

عودت ۱۹۵۰ میلیارد ریال وجوه سرقتی به حساب مال باختگان

سردار مجید گفت: در ۵ ماهه سال جاری بیش از ۱۹۵۰ میلیارد ریال، ازارزش ریالی پرونده‌های متشکله در پلیس فتا به مال باختگان عودت داده شده است.
کد خبر: ۶۱۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ - 13September 2023

عودت ۱۹۵۰ میلیارد ریال وجوه سرقتی به حساب مال باختگانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «وحید مجید»، رئیس پلیس سایبری کشور با تشریح مجموعه اقدامات انتظامی ارائه شده به هموطنان در پلیس فتا، اظهار داشت: برابر اقدامات صورت گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در سراسرکشور، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ هزار و ۵۰۵ فقره پرونده مجرمانه کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منعکس شده است.

سردار مجید گفت: در پنج ماهه سال جاری بیش از هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال، معادل ۳۵ درصد از ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در پلیس فتا حفظ و زمینه عودت وجه به مال باختگان پس از سیر مراحل قانونی فراهم شده است.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: در جهت ایجاد رضایتمندی به شهروندان گرامی و در راستای تسریع بهره مندی از خدمات انتظامی سایبری پلیس فتا در سراسر کشور ۳۰۸ پایگاه پلیس فتا در مراکز استان و شهرستان‌های کشور مشغول به ارائه خدمات به هموطنان عزیز بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با همکاران ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار