در حاشیه جلسه هیات دولت؛

سخنگوی دولت: اعتبار گذرنامه‌ها به ۱۰ سال افزایش می‌یابد

بهادری‌ جهرمی گفت: به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران برای کاهش هزینه‌های سفر خارج از کشور مدت اعتبار گذرنامه از پنج سال به ۱۰ سال افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۱۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 13September 2023

اعتبار گذرنامه‌ها به ۱۰ سال افزایش می‌یابدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار داشت: بخش زیادی از کالا‌هایی که در انبار‌ها ذخیره می‌شود، مصرف دامی دارد و تمامی این کالا‌های وارداتی از سوی سازمان استاندارد و سازمان دامپزشکی ارزیابی و آزمایش می‌شود و همچنین در انبار‌ها مستمرا مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طبیعی است که در حجم گسترده برخی آفت‌ها وجود داشته باشد، اما این آفت‌ها ارزیابی و سم زدایی می‌شود، اظهار داشت:، اما در خصوص موضوعات مختلف اجازه دهیم نهاد‌های تخصصی و کارشناسی نظر بدهند، ذهن مردم را مشوش نکنیم.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود درباره افزایش شمار سینما‌های ایران گفت: تعداد سینما‌های موجود در کشور که در ابتدای دولت ۵۰۰ سینما بود دو سال گذشته به ۷۰۰ سینما رسید که این نشان دهنده افزایش بیش از ۳۰ درصدی تعداد سینما‌ها است.

بهادری جهرمی اظهار داشت: بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و تصویب هیات وزیران برای کاهش هزینه‌های سفر خارج از کشور مدت اعتبار گذرنامه از مدت ۵ سال به مدت ۱۰ سال افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای استان سیستان و بلوچستان استاندار ویژه انتخاب کرده است و برای اولین بار هیات وزیران اختیارات ویژه به استاندار این استان برای پیگیری سریع‌تر نیاز‌های منطقه اعطا کرد تا پیشبرد امور مردم با سرعت بیشتر پیش رود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار