با صدور پیامی؛

قالیباف با دولت و ملت لیبی در پی وقوع حادثه سیل ابراز همدردی کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس مجلس لیبی با دولت و ملت این کشور در پی جان باختن و مفقودشدن عده‌ای از مردم این کشور در حادثه سیل، ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۶۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 13September 2023
قالیباف با دولت و ملت لیبی در پی وقوع حادثه سیل ابراز همدردی کردبه گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به «عقیله صالح» رئیس مجلس نمایندگان لیبی ضمن ابراز همدردی با مردم این کشور در پی وقوع طوفان و سیل اخیر، کُشته و مفقود شدن هزاران نفر از شهروندان لیبیایی و بی‌خانمانی بسیاری از آنان را به مجلس، دولت و ملت این کشور تسلیت گفت و برای مجروحان و آسیب دیدگان، سلامتی و شفای عاجل از درگاه احدیت مسئلت کرد.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
جناب آقای عقیله صالح
 
رئیس محترم مجلس نمایندگان لیبی
 
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 
خبر تأسف‌بار وقوع طوفان و سیل در مناطق شمالی کشور لیبی و کشته و مفقود شدن هزاران نفر از شهروندان لیبیایی و بی‌خانمانی بسیاری از آنان، موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب گردید.
 
بدینوسیله ضمن ابراز همدردی و مراتب تسلیت خویش به جنابعالی، مجلس، دولت و ملت عزیز و برادر لیبی، برای قربانیان این حادثه غم‌انگیز آرزوی غفران و رحمت الهی و برای مجروحان و آسیب دیدگان، سلامتی و شفای عاجل از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.
 
فرصت را مغتنم شمرده؛ تندرستی و موفقیت جنابعالی و سربلندی و توفیقات روزافزون دولت و ملت شریف لیبی را از خداوند متعال خواستارم.
 
محمدباقر قالیباف
 
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار