فرهنگسرای جوان (خاوران) برگزار می‌کند؛

روایت ۱۰ تابلو از حماسه عاشورا در نمایش «شوق حضور»

نمایش «شوق حضور» به کارگردانی شیوا کاتوزیان که روایتگر ۱۰ تابلو از حماسه عاشورای حسینی است در فرهنگسرای جوان (خاوران) به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر: ۶۱۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 14September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایش «شوق حضور» روایتگر ۱۰ تابلو از حماسه‌های ظهر عاشورا است که با حضور ۴۰ بازیگر در روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریورماه ساعت ۱۹:۳۰ بر صحنه فرهنگسرای جوان (خاوران) اجرا می‌شود.

«شوق حضور»  اثری منظوم از منصوره فیلی است که با ساختاری مبتنی بر حرکت و موسیقی، توسط شیوا کاتوزیان طراحی و کارگردانی شده است.

این نمایش کاری از گروه نمایشی «حنانه» است  و ۱۰ تابلو از حماسه عاشورا را با حضور ۴۰ بازیگر زن روایت می‌کند که شامل پرده‌های مختلفی همچون سلام، جنگ، شهادت حر، شهادت حضرت علی‌اکبر (ع)، شهادت حضرت قاسم (ع)، شهادت حضرت عباس (ع)، شهادت حضرت علی‌اصغر (ع)، نماز ظهر عاشورا، شهادت امام‌حسین (ع)، گفت‌وگوی حضرت زینب (س) در شام غریبان، شهادت حضرت رقیه (س) و در نهایت بارگاه یزید می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند با قرائت چهارده صلوات به نشانی خیابان جوان (خاوران)، سه راه هاشم آباد، ساختمان مرکزی فرهنگسرای جوان (خاوران) مراجعه کنند.

روایت ۱۰ تابلو از حماسه عاشورا در نمایش «شوق حضور»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار