استاندار مازندران:

عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۷ روستای بخش بلده آغاز شد

«حسینی پور» با اشاره به اینکه کلنگ زنی و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۷ روستای بخش بلده امروز آغاز شده است، گفت: تا یکسال و نیم آینده این طرح گازرسانی آماده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 14September 2023

عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۷ روستای بخش بلده آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیین کلنگ زنی و عملیات اجرایی دو طرح گازرسانی به شهر بلده و روستا‌های مسیر این شهر امروز با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران برگزار شد.

عملیات گازرسانی به روستا‌های مسیر شهر بلده به جاده هراز و رینگ کردن خطوط تغذیه برای پایداری گاز به طول بیش از ۵۰ کیلومتر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان امروز با حضور حسینی پور استاندار مازندران آغاز شده است.

همچنین آیین کلنگ زنی اجرای خط تغذیه و توزیع شهر بلده تا روستای اوز و روستای اوز تا روستای نسن شهرستان نور برگزار شد. قرار است این طرح گازرسانی به ۲۳ روستا با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان اجرا شود و صاحبان ۷ هزار واحد مسکونی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

استاندار مازندران در سفر یک روزه به بلده با بیان اینکه طرح‌های گازرسانی زیر ساختی مهم برای توسعه، رفاه و حفاظت محیط زیست است، گفت: بیش از ۹۵ درصد مردم استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

حسینی پور با اشاره به اینکه کلنگ زنی و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۷ روستای بخش بلده امروز آغاز شده است، افزود: تا یکسال و نیم آینده این طرح گازرسانی آماده افتتاح می‌شود.

وی گفت: گازرسانی به بلده باید زمینه ساز بازگشت جوانان و توسعه پایدار روستایی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها