مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی:

«بصیرت‌افزایی» راهبرد اساسی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان است

سردار «ملکی» با اشاره به اینکه امروز دشمن در مقابل مقاومت مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مستأصل شده است، گفت: ملت ایران بدانند که دشمنان و بدخواهان نظام در نبرد رسانه‌ای به دنبال خدشه دار کردن امنیت و آسایش مردم هستند و باید بصیرت افزایی کنیم.
کد خبر: ۶۱۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ - 14September 2023

«بصیرت افزایی» راهبرد اساسی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ۲۸ صفر سالرور رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) دهمین یادواره شهدای روستای «ورند» امروز با سخنرانی سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی و مدیحه‌سرایی «صادق نژاد» در حسینیه پایین محل برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل همیشه تاریخ بود، افزود: انبیاء الهی برای توحید، دعوت به بندگی، عبادت، ایجاد قسط و عدالت و ایجاد حکومت الهی آمده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه تحریم اقتصادی از زمان رسول الله (ص) بود، گفت: حضرت خدیجه (س) تمام سرمایه خود را برای مقابله با مشکلات اقتصادی و تحریم پای کار آورد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای از مردم زمان رسول الله (ص) و حضرت علی (ع) بی‌بصیرت بودند، خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی ذهن جوانان ما را تسخیر کرد و باید با تبیین دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس با دشمنان مقابله کنیم.

سردار ملکی با بیان اینکه مشکلات زمان امام علی (ع) ریشه در دنیاپرستی، شهوت و تطمیع بود، اذعان داشت: شهدا و رزمندگان اسلام از همه دین و مطاع دنیوی گذشتند و با تحمل سختی‌های اردوگاه‌های رژیم بعثی درس مقاومت و ایستادگی را به ما دادند.

وی با اشاره به برگزاری همایش «یاد یاران» که اخیراٌ با حضور رزمندگان و پیشکسوتان استان‌های شمالی در شهر مریوان برگزار شد، گفت: تکریم و تجلیل از این حماسه سازان و مجاهدان راه خدا کمترین کاری است که انجام می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه بیش از ۲۰ گروه از جمله کومله، دموکرات، رزگاری، خبات، ضد انقلاب و... در کردستان می‌جنگیدند، بیان کرد: برای حفظ کردستان ۲۴ هزار شهید تقدیم شد و باید حماسه سازی‌های این دلاورمردان به جامعه تبیین شود که اگر ما روایت نکنیم، دشمن با تبلیغات مسموم و دروغ پراکنی و موج سواری در فضای مجازی ذهن برخی از جوانان ما را تسخیر می‌کند.

این مسئول با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که با شعار «زن، زندگی آزادی» باعث ناامنی در کشور شده بود، گفت: متاسفانه برخی از سلبریتی‌های بی‌بصیرت با موج دشمنان همراه شدند و کشور را دچار خسارت‌هایی کردند و شهدایی از نیرو‌های انتظامی برای حفظ آرمان‌های نظام تقدیم شدند و باید قدردان خون شهدا باشیم.

سردار ملکی با تأکید بر اینکه بصیرت و کمال از صفات نیکوی شهداست، تصریح کرد: شهدا با عشق به خدا به شهادت رسیدند و باید از خون شهدا پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام از زیبایی‌های این استان گذشتند و برای دفاع از خاک این کشور به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ شهید از استان‌های شمالی در مریوان به شهادت رسیدند و امروز باید قدردان شهدا باشیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه امروز دشمن در مقابل مقاومت مردم و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی مستأصل شد و جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده است، خاطرنشان کرد: باید جوانان مان را به سلاح بصیرت مجهز کنیم و ملت ایران بدانند که دشمنان و بدخواهان نظام در نبرد رسانه‌ای به دنبال خدشه دار کردن امنیت و آسایش مردم هستند و باید بصیرت افزایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها