نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

دشمن ایجاد اختلاف را برای تجزیه نظام در برنامه خود دارد

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت:دشمن ایجاد اختلاف را برای تجزیه نظام در برنامه خود دارد، و خوشبختانه این توطئه‌ها با وجود مردم آگاه و با بصیرت و حضورشان در صحنه خنثی شده است.
کد خبر: ۶۱۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 15September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه دشمن ایجاد اختلاف را برای تجزیه نظام در برنامه خود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه این توطئه‌ها با وجود مردم آگاه و با بصیرت و حضورشان در صحنه خنثی شده است.

وی ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور خیز برداشته است، افزود: علیرغم این تفاسیر از مسئولان نیز انتظار می‌رود دولت را در این گام یاری دهند و با همت بلند خودشان این سنگ را از روی زمین بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمن با ایجاد ناآرامی می‌کوشد تا به خواسته‌های خود دست یابد، ابراز داشت: مسئولان می‌بایست به حرف مردم گوش و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند.

مطیعی ضمن بیان اینکه مسئولان و مدیران باید به فریاد‌های مردم توجه کرده و در راستای رفع نیاز‌های آن‌ها و حل مشکلات معیشت تلاش کنند، تصریح کرد: نا آرامی‌های سال گذشته حساب این دسته را از افرادی که قصد براندازی نظام دارند جدا کرد و اثبات کرد مردم همچنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده و جلوی خواست دشمن یعنی تجزیه نظام ایستادند.

وی ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم سیستان گفت: مردم استان سمنان نیز خواستار تحقق این دیدار هستند که امیدواریم مقدمات آن به زودی فراهم شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار