امام جمعه بسطام:

دشمن درصدد برهم زدن وحدت و امنیت در کشور است

حجت‌الاسلام « رضوی نسب» گفت: دشمن درصدد برهم زدن وحدت و امنیت در کشور است و گاهی در کشور از طریق‌های مختلف از جمله قومیت‌ها و نظایر آن عمل می‌کند.
کد خبر: ۶۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ - 15September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام سید «علی رضوی نسب» امام جمعه بسطام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: اگر از لحاظ اعتقادی به حجت الهی بودن ائمه معتقد باشیم و هر حرکتی که از آن‌ها صادر شده را الهی بدانیم، هر روشی که آن بزرگواران در پیش گرفته‌اند، اعم از صلح و جنگ و هر دستوری از جانب ایشان قابل توجیه و مورد قبول واقع خواهد شد.

امام جمعه بسطام با اشاره به سالگرد اغتشاشات که در سال گذشته در کشور رخ داد اظهار کرد: دشمن درصدد برهم زدن وحدت و امنیت در کشور است و گاهی در کشور از طریق‌های مختلف از جمله قومیت‌ها و نظایر آن عمل می‌کند. به عنوان مثال آن‌ها به دنبال دوقطبی سازی بین شیعه و سنی و مردم سیستان و بلوچستان و بعضی استان‌ها با دیگر مردم کشور هستند، در حالی که برادران سنی ما در جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشتند و هرگز از هم جدا نبودیم.

رضوی نسب درباره تلاش‌های دشمنان برای تفرقه اندازی بین مردم ادامه داد: دشمنان در مواردی علاوه بر اقوام از طریق جنسیت می‌خواهند به وحدت کشور ضربه بزنند که در این راستا شعار مبتذل «زن، زندگی، آزادی» را مطرح کردند.

وی با یادآوری کشف حجاب در دوران حکومت رضاخان پهلوی و کشته شدن مردم در مسجد گوهرشاد مردم ایران را مدافع حجاب و عفاف دانست.

خطیب جمعه بسطام خاطر نشان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و اشاعه دروغ سعی بر این دارند که تفکرات جامعه را در اختیار بگیرند، اما ملت هوشیار هستند و هر کذبی را به راحتی آن را قبول نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها