یادداشت/ حامد افروغ

ایران آرام، تیری در قلب توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی

وقوع رخدادهای گوناگون مانند حملات تروریستی، ترورهای کور و یا برنامه‌ریزی شده، حذف چهره‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی، ایجاد جنگ روانی، توطئه‌های جهانی، تقویت گروه‌های تجزیه‌طلب، تعمیق شکاف‌های اجتماعی و ... برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و هست و آنچه که تا امروز توانسته کشور را همچنان سرپا نگه دارد، روشن‌ضمیری قاطبه ملت ایران و رهبری هوشیار آن است.
کد خبر: ۶۱۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۳ - 17September 2023

ایران آرام، تیری در قلب توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامیگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی اگر چه پس از بارها افت و خیز ملت ایران برای رسیدن به آزادی و استقلال و صد البته گشودن افق‌های روشن جهت پیشرفت و تعالی، توانست بر قدرت بیگانگان حامی رژیم وابسته پهلوی فائق آید اما آنچه از بدو آغاز انقلاب اسلامی از نظر کارشناسان و منصفان عرصه سیاست پنهان نمانده، تلاش دوچندان انقلاب اسلامی برای بقاست تا رهین آن بتواند به اهداف و آرمان‌هایش دست یابد.

تقلای روزافزون و بی‌دریغ استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی که در چشم آزادگان و احرار عالم نماد آزادگی و استقلال شده است، هر بار به شکلی ظهور و بروز پیدا می‌کند تا بلکه به کمک توطئه‌های رنگارنگش بتواند کورسوی امید را در دل ملت‌های ستمدیده خاموش کند.

وقوع رخدادهای گوناگون مانند حملات تروریستی، ترورهای کور و یا برنامه‌ریزی شده، حذف چهره‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی، ایجاد جنگ روانی، توطئه‌های جهانی مانند حادثه میکونوس، ربایش و یا حبس دیپلمات‌های ایرانی، پول‌پاشی برای خریدن مهره‌های بانفوذ کشور، تقویت گروه‌های تجزیه‌طلب، تعمیق شکاف‌های اجتماعی با کمک نفوذی‌های داخلی و هزاران روش دیگر از جمله گام‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و هست و آنچه که تا امروز توانسته کشور را همچنان سرپا نگه دارد، روشن‌ضمیری قاطبه ملت ایران و رهبری هوشیار آن است.

همه آنچه گفته شد منکر مشکلات و ضعف‌های مسئولان و برنامه‌ریزی‌های آنان نیست اما آنچه نمی‌توان از کنارش به سادگی گذشت، همانا سونامی توطئه‌های داخلی و خارجی علیه راه و مرام ملت ایران است، راهی که بسیاری از ملت‌ها آرزوی پیمودن آن را داشته و دارند اما تا امروز نتوانسته‌اند کاری بکنند مگر آنهایی که بهتاسی از انقلاب اسلامی و با همراهی ایران بزرگ توانستند در مقابل استکبار قد راست کنند.

روز گذشته اما قرار بود یکی دیگر از توطئه‌های دشمن رقم بخورد که به فضل خدا و هوشیاری ملت ناکام ماند هرچند هنوز ته‌مانده‌های عمله و اکله غرب و استکبار سعی بر آن دارند تا آرامش ملت را هدف بگیرند اما این آرامش به برکت بصیرت و استقامت ملت تیر بر قلب توطئه‌های دشمن شده است تا مگر از این منفذ نیز قطع امید کرده و در آینده‌ای نه چندان دور در برابر عظمت ملت ایران کرنش کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار