سخنگوی دولت:

دوره بحران‌سازی اسرائیل و حامیانش گذشته است

بهادری جهرمی گفت: دوره بحران‌سازی برای فراموش‌کردن وحشی‌گری‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیانش گذشته است.
کد خبر: ۶۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ - 17September 2023

دوره بحران‌سازی اسرائیل و حامیانش گذشته استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ادعای حمایت از حقوق زنان از رژیمی که تنها یکی از جنایاتش رقم زدن فاجعه انسانی با کشتار ۵ هزار زن و مرد، کودک و پیر در ‎صبرا و شتیلا در سپتامبر۱۹۸۲ است، از تلخ‌ترین واقعیات دنیای بزک‌کرده مدرن است.

دوره بحران‌سازی برای فراموش‌ کردن وحشی‌گری‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیانش گذشته است.»

به گزارش دفاع‌پرس، رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان‌های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی»، با قدردانی از همراهی دیرینه و مستمر مردم مومن و علمای شیعه و اهل تسنن این مناطق، مراقبت و هوشیاری ملتها و مسئولان کشورها را به‌خصوص در دوران تحولات بزرگ جهانی کاملاً ضروری خواندند و با اشاره به نقشه دشمن برای تحریک نقاط بحران‌ساز در ایران گفتند: تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی دو هدف اساسی و جدی آنها است اما ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم و اطمینان داریم دشمنان ایران عزیز، به شرط مراقبت، بیداری و هوشیاری ملت و مسئولان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

ایشان تاکید کردند: معلومات اطلاعاتی ما به ما می‌گوید که دولت آمریکا در این کشور، مجموعه‌ای با اسم گروه بحران درست کرده است؛ با ماموریت بحران‌سازی در کشورها از جمله ایران؛ تا بگردند نقاطی را که در کشور بنظر آنها موجب میشود بحران درست بشود، تحریک کنند‌.

امام خامنه‌ای گفتند: آنها با فکر و مطالعه به این نتیجه رسیدند که در ایران چند نقطه بحران‌ساز وجود دارد: اختلافات قومی، تفاوتهای مذهبی و مساله جنسیت و زن که باید اینها را برای بحران‌سازی تحریک کرد. این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها